اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمایش سرزمینی گلپایگان در رشته قایقرانی شناسایی شد

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت سد گلپایگان و حوزه‌های آبریز و آبخیزداری، آمایش سرزمینی شهرستان گلپایگان برای فعال شدن رشته قایقرانی شناسایی شد.

آمایش سرزمینی گلپایگان در رشته قایقرانی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید محمد طباطبایی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان استان سفرهای شهرستانی است که با هدف بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و مطلع شدن از مشکلات ورزشی انجام می‌شود تا از این طریق نقاط ضعف شهرستان‌ها در جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل ورزش استان مطرح و پیرامون آن برنامه‌ریزی و کمک حال شهرستان‌ها باشیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امروز کارهای مهمی در راستای توسعه فضا و زیر ساخت ورزشی شهرستان گلپایگان دنبال شد تا گام‌های مؤثری برداریم، اقدامات خوبی در این شهرستان در حال انجام است که قطعاً با همت و همگرایی سایر مسؤولان شهرستان به سرانجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: گلپایگان از ظرفیت‌های بالایی در حوزه جوانان برخوردار است که شرایط خاص خود را دارد، فرصت‌های پیش‌روی جوانان رصد می‌شود و در جلسه شورای راهبردی استان تصمیمات مهمی در راستای توسعه و فرهنگ سازی ورزشی و ورزش همگانی خواهیم داشت، اعتقاد داریم زمانی به حد مطلوب می‌رسیم که تمام آحاد جامعه به امر ورزش بپردازند.

طباطبایی تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان پروژه‌های نیمه تمام ورزشی وجود دارد، دو پروژه زمین چمن طبیعی و مصنوعی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد که یکی از سرمایه‌گذاران شهرداری شهر گوگد گلپایگان است و در راستای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اعتبار خوبی تخصیص می‌دهیم، در جلسه‌ای که با فرماندار گلپایگان داشتیم قرار شد از محل استان نیز اعتبارات ویژه‌ای دیده شود تا بتوانیم مشکلاتی که در سطح پروژه‌های نیمه تمام و تجهیز اماکن ورزشی است برطرف شود.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: با توجه به ظرفیت سد گلپایگان و حوزه‌های آبریز و آبخیزداری که به سمت شهرستان خوانسار است، آمایش سرزمینی شهرستان گلپایگان برای فعال شدن رشته قایقرانی شناسایی شد و امروز با حضور مسؤول هیأت قایقرانی استان، رئیس هیأت قایقرانی گلپایگان منصوب شد.

وی ادامه داد: با حمایتی که استان از فدراسیون قایقرانی شهرستان گلپایگان انجام می‌دهد در آینده مسابقات قهرمانی کشور در آب‌های خروشان سد گلپایگان برگزار می‌شود و همچنین بحث آموزش علاقه‌مندان به این رشته را انجام می‌دهیم تا ظرف مدت دو سال آینده ملی پوشانی از این رشته در سطح کشور داشته باشیم.

طباطبایی با اشاره به اینکه با وجود بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهر گلشهر نواقصی در زمینه امکانات بهداشتی و روشنایی وجود دارد که با تخصیص اعتبار برطرف خواهد شد، تصریح کرد: برای شهرستان گلپایگان منهای اعتباری که از طریق ماده ۲۷ و بخش خصوصی و سرمایه گذاری است برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار مصوب تخصیص دادیم، یکسری سرفصل اعتبارات ارزش افزوده است که از این محل نیز یک میلیارد تومان برای شهرستان گلپایگان در نظر می‌گیریم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در رابطه با استخر شنای گلپایگان گفت: چند ماه است که سرمایه‌گذار منتظر کد پروژه بود، در جلسه‌ای که سه روز قبل با ریاست مدیریت برنامه‌ریزی استان داشتیم کد پروژه گرفتیم و در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهیم تا هر چه زودتر کار را شروع کند، هزینه نرخ بلیط استخر شنا نیز توسط شورای نرخ‌ گذاری استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول