اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«20 هزار» کرمانشاهی به کرونا مبتلا شده‌اند

بنابر اعلام ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه از ابتدای شروع اپیدمی کووید19، بیش از 20 هزار کرمانشاهی به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این تعداد 616 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

«20 هزار» کرمانشاهی به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان در خصوص آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در کرمانشاه، اظهار داشت:در شبانه روز گذشته ۵۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان  شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۵هزار و ۴۰۲ نفر رسید؛ هم اکنون ۴۶۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

مهدی محمدی ادامه داد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۰ نفر است که از این تعداد سه مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است؛ سه نفر در شهرستان صحنه، دو نفر در شهرستان اسلام آباد غرب  و در شهرستانهای سنقروکلیایی و هرسین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۱۶ نفر رسید.

مهدی در خصوص آمار کلی بیماران این ویروس در استان نیز خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲ هزار و ۹۹۴ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۹۲۱ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند؛ همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۸ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول