اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

4500 بیماری شناسایی شده به کرونا در کرمانشاه/ ویروس منحوس جان ۵۹۹ نفر را گرفته است

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با شناسایی ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته، مجموع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۵۰۱ نفر رسید.

4500 بیماری شناسایی شده به کرونا در کرمانشاه/ ویروس منحوس جان ۵۹۹ نفر را گرفته است

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خضو آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۵۰۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم‌استانی دیگر  بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادداده‌اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۹۹ نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان۱۲ هزارو ۷۷۰ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۷۳۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۱۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول