اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قرارگاه‌های تولید فکر فعال شود/ تصویرسازی اهداف دفاع مقدس اولویت رسانه‌ها قرار گیرد

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: در برهه کنونی، نیازمند قرارگاه‌های تولید فکر و محتوای عمقی هستیم و تصویرسازی اهداف دفاع مقدس باید در اولویت رسانه‌ها قرار گیرد.

قرارگاه‌های تولید فکر فعال شود/ تصویرسازی اهداف دفاع مقدس اولویت رسانه‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه سمنان اظهار کرد: امروز باید تلاش شود تا بتوان برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، با چالاکی بیشتری وارد میدان شد و عمل کرد.

او افزود: در برهه کنونی، نیازمند قرارگاه‌های تولید فکر و محتوای عمقی هستیم و رسانه مهم‌ترین ابزار برای اجرای عملیات رسانه‌ای در راستای تصویرسازی آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف دفاع مقدس است و باید تولیدات جذاب و اقناعی به مخاطب ارائه شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: رزمندگان اسلام هرگز در دوران جنگ تحمیلی نترسیدند و مرعوب به دشمن نشدند؛ امروز مسؤولی که بترسد یا بترساند، هیچ‌وقت نمی‌تواند موفق باشد و این الگو را باید موردنظر قرار دهیم.

حسینی‌دیباجی افزود: اعتماد به جوانان که میدان رزم را در دوران دفاع مقدس اداره کردند و در جنگ تحمیلی به‌خوبی وارد شدند، امروز باید تقویت و در صحنه‌های مختلف از توان جوانان استفاده شود.

او ادامه داد: امسال در کمک‌های مؤمنانه نیز جوانان به میدان آمدند؛ همت‌های بلندی در جوانان کشورمان وجود دارد و باید به آنها اعتماد کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با قدردانی از مدیرانی که باتدبیر در دوران جنگ اقتصادی عمل می‌کنند، افزود: امروز همه باید با تمام توان به میدان بیایند تا مشکلات کشورمان رفع شود.

حسینی‌دیباجی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی بین نخبگان و مسؤولان که سبب اتحاد مردم نیز خواهد شد، گفت: اختلاف سبب یأس و ناامیدی در جامعه می‌شود و از این‌رو، باید از اقدامات تفرقه‌افکنانه جلوگیری کرد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول