اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مسؤولان به داد آسیب‌دیدگان کرونا برسند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: شیوع کرونا سبب شد تا مردم در مضیقه اقتصادی قرار گیرند و امروز باید به داد آسیب‌دیدگان کرونا رسید.

مسؤولان به داد آسیب‌دیدگان کرونا برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی در نشستی با شماری از مسؤولان استان سمنان اظهار کرد: در روایات اسلامی، تأکید شده است که کار نیک و خیر به‌صورت پنهانی انجام شود؛ چراکه ثواب آن چند ده برابر خواهد بود، اما در برخی برنامه‌ها نیز سفارش شده تا کمک به همنوع یا کار نیک و خیر به‌صورت آشکارا انجام شود و اگر این‌طور صورت گیرد، تعظیم شعائر الله انجام خواهد شد.

او ادامه داد: برگزاری مجالس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از شعائر الهی است که باید به‌صورت آشکارا و علنی انجام شود و ایام ماه محرم‌الحرام را با شور و حال و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرامی داریم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد:‌ یکی از شعائر انقلاب اسلامی، تعظیم مناسبت‌هاست که همچون هفته دولت باید مدنظر باشد.

حسینی‌دیباجی با اشاره به اینکه هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به این نام مزین شده است، گفت: در این هفته باید هم قدردانی از خدمات دولتمردان و هم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌سنگ دولت که شخصیت‌هایی بسیار باارزش و خادمان بی‌منت مردم بودند، مدنظر قرار گیرد.

او مهم‌ترین ویژگی این دو شهید بزرگوار را خدمت خالصانه به مردم دانست و گفت: شعار شهید بهشتی این بود که «ما عاشقان خدمتیم؛ نه تشنگان قدرت» و خدای متعال نیز این فرصت را نصیب آنها کرد تا در راه مردم، جانشان را در طبق اخلاص قرار دهند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: فرصت خدمت همیشه نصیب ما نمی‌شود و مسؤولان باید این توفیق را قدر بدانند و اگر از این فرصت استفاده نکنند، بعدها ممکن است حسرت آن را بخورند و برخی اوقات حتی ممکن است در پیشگاه الهی مؤاخذه شویم که چرا از این فرصت برای خدمت به مردم مظلومی که امروز با مشکلات اقتصادی و کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، به‌خوبی استفاده نکرده‌ایم.

حسینی‌دیباجی اضافه کرد: شیوع کرونا سبب شد تا مردم در مضیقه اقتصادی قرار گیرند و یکی از کارهای مهم این است که امروز به داد آسیب‌دیدگان کرونا برسیم.

او ادامه داد: در روایات اسلامی، آمده است که اگر کسی مشکل یک مؤمن را رفع کند، مثل این است که یک عمر عبادت کرده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: امروز مردم ما واقعاً مظلوم، نجیب و حامی نظام اسلامی هستند و با تمام گرفتاری‌ها و مشکلات موجود صبر و تحمل می‌کنند؛ چراکه انقلاب و نظامشان را دوست دارند.

حسینی‌دیباجی بیان کرد: وظیفه ما این است که تمام توانمان را در راه خدمت به مردم به کار گیریم و سپاه این توفیق را دارد که با ارتباط قوی با همه مسؤولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی، در خدمت مردم باشد و هرچه در توان دارد در راه مردم به عرصه عمل بیاورد.

او یادآور شد: امروز باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد؛ چراکه زمینه‌ساز به جلب رضایت الهی می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول