اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اصراری به حضور دانش‌آموزان در مدارس مهدی‌شهر وجود ندارد

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: اصراری به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری در مدارس وجود ندارد و اداره آموزش و پرورش زمینه‌های آموزش مجازی را گسترده‌تر می‌سازد.

اصراری به حضور دانش‌آموزان در مدارس مهدی‌شهر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عبدالرضا میقانی عصر امروز در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی اپیدمی ویروس کرونا در استان سمنان و اهمیت وجود تخت‌های بستری، راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان ۸۵ تختخوابی دربند بسیار ضروری است.

او گفت: متأسفانه در یک مقطع زمانی ۱۰ روزه در ماه گذشته در شهرستان مهدی‌شهر هر روز فوت حداقل یک نفر از همشهریان ثبت شد و در پنج‌شنبه گذشته، با فوت سه نفر در یک روز، شاهد بالاترین رقم فوت ناشی از کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس بودیم.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: کادر درمان زیر بار سنگین‌ترین مسؤولیت اجتماعی قرار دارند و همه مردم شریف شهرستان مهدی‌شهر با زدن ماسک بالاترین همیاری و کمک را به عزیزان کادر درمان ارائه دهند.

میقانی بیان کرد: باز هم از خیران شریف شهرستان مهدی‌شهر تقاضا داریم تا در جهت تأمین و توزیع نیازهای بهداشتی جامعه همچون ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به‌خصوص برای قشر نیازمند، همیار و کمک ما باشند.

او افزود: اصراری به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری در مدارس وجود ندارد و اداره آموزش و پرورش زمینه‌های آموزش مجازی را گسترده‌تر می‌سازد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: از همه خانواده‌ها خواهش می‌کنم مراودات فامیلی و رفت‌وآمدهای خانوادگی را به حداقل برسانند و جز در مواقع ضروری دیدوبازدیدها را لغو کنند.

میقانی بیان کرد: صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و مراکز صنعتی شرایط فعالیت‌های بهداشتی همراه با فاصله‌گذاری اجتماعی کارکنان خود را فراهم آورند و مسؤولان دستگاه‌های نظارتی نیز با بازرسی شدیدتر مواردی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، را گزارش کنند تا برخورد قانونی قاطع صورت گیرد.

او اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت مهدی‌شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی، بر فعالیت فروشگاه‌های سطح شهرستان و همچنین اصناف پرتقاضا و پرتردد، نظارت جدی داشته باشند و با متخلفان برخورد بدون اغماض انجام دهند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: ضمن تشکر از همکاری ائمه جمعه، امامان جماعت مساجد و هیأت امنای هیأت‌های مذهبی، از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه آخر ماه صفر می‌خواهم برنامه‌ریزی خود را برای اجرای مراسمات پرتجمع و در اماکن سرپوشیده کاملاً منتفی بدانند.

میقانی گفت: از شهروندان درخواست داریم از برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و ختم برای درگذشتگان که موجب تجمع در آرامستان ها می‌شود، پرهیز کنند تا با یاری هم بتوانیم در مقابله با ویروس منحوس کرونا سربلند باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول