اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محدودیت‌های کرونایی به استان سمنان بازگشت

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: محدودیت‌هایی در شهرستان‌هایی که در وضع رنگ‌بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، به مدت یک هفته از امروز اعمال می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی به استان سمنان بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور گفت: طبق اعلام روز نوزدهم تیرماه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های مهدی‌شهر و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. 

وی بیان کرد: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره‌ای در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته ممنوع است.

وی با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینماها در این شهرستان‌ها، تصریح کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، در مدت اعلام‌شده تعطیل است.

خجسته‌پور تأکید کرد: برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی هم به مدت یک هفته ممنوع شده است.
جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد: در این مدت امکان فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: مشارکت مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار آن ضروری است.

انتهای پیام/74003/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول