اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آزادیخواه:سفره نیازمندان با اجرای طرح تامین کالاهای اساسی ترمیم می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به طرح تامین کالاهای اساسی گفت: با قانونی شدن این مصوبه مجلس قطعا سفره محرومین و نیازمندان ترمیم شده و با رانت و حیف ومیل بیت‌المال مبارزه خواهد شد.

آزادیخواه:سفره نیازمندان با اجرای طرح تامین کالاهای اساسی ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز(سه‌شنبه 8 مهر ) در موافقت با طرح تامین کالای اساسی اظهار داشت:نمایندگان مجلس حداقل 12 ساعت در هفته در صحن مجلس بوده و حتی در جلسات کمیسیون‌ها،  کمیته‌ها و جلسات مختلف در وزارتخانه‌ها و سایر نشست‌ها برخلاف مصوبات ستاد کرونا حضور دارند.

وی افزود:‌طرح یک فوریت تامین کالای اساسی قطعا یکی از یادگارهای مجلس یازدهم خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: گزارش تفریغ بودجه چند سال گذشته را تهیه کردم در حالی که در این گزارش درباره عملکرد ارز 4200 تومانی اعداد و ارقامی عنوان شده که اگر طرح تامین کالاهای اساسی مصوب شود با این کار توانسته‌ایم با رانت و حیف و میل بیت‌المال مبارزه عملی کرده و سفره نیازمندان را ترمیم کنیم.

آزادیخواه گفت: در سال 97 ارز تامین شده برای  واردات 31 میلیارد دلار عنوان شده که برای 5 میلیارد دلار آن هیچ کالایی وارد نشده است.

وی گفت: باید با رانت مبارزه کرد و اویی که قصد تخریب انقلابیون مجلس یازدهم را دارد و توئیت می‌زند نباید برای رانت لال بماند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: ارز تامین شده برای واردات کالاهای اساسی 23 میلیارد دلار است متاسفانه برای سه میلیارد دلار آن هیچ کالایی وارد نشده است.

آزادیخواه گفت:‌تنها ابهامی که برخی مخالفان به طرح تامین کالای اساسی گرفته‌اند به فقدان شبکه توزیع کالا بازمی‌گردد در حالی که ما در جنگ تجربه این توزیع را داشتیم. 

وی گفت:‌دستگاه‌های دولتی موظف شدن هر دو ماه یک بار گزارشی از طرح تامین کالای اساسی به کمیسیون‌های اجتماعی، عمرانی اقتصادی و برنامه بدهند و حتما محرومین و نیازمندان و بازنشستگان از اجرای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول