اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موسوی:‌طرح حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک جامعه به زودی اعلام وصول می‌شود

نماینده ملکان در مجلس با بیان اینکه طرح تامین کالاهای اساسی جامع نیست، گفت: در آینده نزدیک طرح حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک جامعه که شامل تامین 20 قلم کالای اساسی، ودیعه مسکن،‌حمایت از مردم برای پرداخت قبوض و تامین نیاز درمانی آنها اعلام وصول می‌شود.

موسوی:‌طرح حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک جامعه به زودی اعلام وصول می‌شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدعلی موسوی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 8 مهر) در مخالفت با طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی اظهار داشت:‌من مخالف این طرح هستم زیرا در این طرح سه موضوع کالاهای اساسی، همسان سازی حقوق بازنشستگان و اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی  وجود  دارد و با اینکه اجرای این طرح‌ها خوب است اما  اینکه در یک طرح به همه موارد رسیدگی شود و بتوانیم اهداف را محقق کنیم بسیار کار سنگینی است. زیرا دولت از عهده اجرای آن برنمی‌آید.

وی افزود: تعین بودجه اتمام پروژه‌های عمرانی بایددر طرح دیگری بیاید.

نماینده ملکان در مجلس افزود:‌موافق همسانسازی حقوق بازنشستگان هستم زیرا آنها دچار مشکلات عدیده‌ای هستند ولی باید اینکار در طرح جداگانه‌ای بیاید.

موسوی افزود: نیاز به دارو درمان و بهداشت نیازمندان ومستضعفان را چه می‌خواهیم بکنیم. ضمن انیکه درباره ودیعه مسکن چه فکری کرده‌ایم. این در حالی است که 5 دهک پایین جامعه مشکل مسکن دارند.

وی گفت: قبوض آب، برق، و گاز برای مردم هزینه دارد و به همین دلیل طرح جامعی باعنوان حمایت معیشتی از خانوارهای 5 دهک جامعه را اعلام می‌کنم که در آینده نزدیک اعلام وصول خواهد شد.

نماینده ملکان در مجلس درباره جزییات این طرح گفت:‌ طرح حمایت معیشتی از خانوارهای 5دهک جامعه 5 بند دارد که تامین 20 قلم کالای اساسی، ودیعه مسکن، حمایت از مردم برای پرداخت قبوض، و نیاز درمانی آنها در تمام این بندها آمده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول