اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری متهم ۷۰میلیارد کلاهبرداری در شهرک پیامبر اعظم(ص)

فرمانده پلیس هرمزگان از دستگیری یک متهم به ۷۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در بندرعباس خبر داد که واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چندین نفر پیش‌فروش کرده بود.

دستگیری متهم ۷۰میلیارد کلاهبرداری در شهرک پیامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری دوشنبه ۷ مهرماه گفت: درپی دریافت شکایت ۹۲ نفر از ساکنان شهرک پیامبراعظم بندرعباس از شخصی با هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان، رسیدگی به این پرونده در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: براساس اظهارات شاکیان و مستندات آنها مشخص شد متهم که مدیرعامل شرکت بوده، یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبراعظم بندرعباس ساخته و واحدهای مسکونی و تجاری آن را همزمان به چندین نفر به‌صورت پیش‌فروش واگذار کرده است.

به گفته‌ فرماندهی انتظامی هرمزگان، با بررسی حساب‌های شخصی و شرکت متهم محرز شد نامبرده وجوه تحصیل شده را پس از تبدیل به ارز از طریق صرافی به خارج از کشور انتقال داده است. همزمان با هماهنگی قضایی دستور دستگیری این متهم اخذ شد و در بررسی‌ها مشخص شد متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و با تحقیق دقیق‌تر مشخص شد وی تابعیت این کشور را از راه سرمایه‌گذاری اخذ کرده است.

سردار جعفری با ذکر اینکه ارزش کلاهبرداری در حدود ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: با اقدام به‌موقع پلیس، متهم که قصد خروج از کشور داشت در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول