اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توقیف یک لندکروز و لودر قاچاق در میناب/ کشف 600 کیلوتریاک در هرمزگان در 24 ساعت

فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لندکروز قاچاق به ارزش 33 میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد.

توقیف یک لندکروز و  لودر قاچاق در میناب/ کشف 600 کیلوتریاک در هرمزگان در 24 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه خودرو لندکروز مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده مشخص شد هر دو محموله فاقد مجوز و قاچاق هستند و خودرو به همراه محموله های قاچاق به یگان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان ، ارزش این 2 محموله  کشف شده  را 33 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه  2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 600کیلو مواد افیونی

وی در ادامه عنوان داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، طرح ضربتی مبارزه با قاچاق مواد را به مدت 24 ساعت در استان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران در اجرای این طرح ضربتی با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان موفق شدند، 4 دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات های جداگانه متوقف ودر بازرسی دقیق از خودرو ها جمعا 605 کیلو و 80 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود کشف وضبط کنند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در این طرح 12 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و 84 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری و متهمان باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول