اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۳ جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان چاپ شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود از چاپ و توزیع ۱۳ جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان در قالب خلاصه‌ای از خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا خبر داد.

۱۳ جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان چاپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حمیدرضا رضایی عصر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان شاهرود، بیان کرد: ۱۳ جلد کتاب معرفی شهدای استان سمنان در قالب خلاصه‌ای از خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا چاپ و توزیع شده است. 

او افزود: این گنجینه پژوهشی در بررسی سرگذشت شهدا بسیار مفید است و آمادگی داریم آن را در اختیار جویندگان مسیر شهدا و پژوهشگران این گنجینه مهم قرار دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود با بیان اینکه حمایت از ایثارگران از اولویت‌های این بنیاد است، گفت: جانبازانی که حداقل پنج درصد مجروحیت و هیچ‌گونه حقوقی نداشته باشند، می‌توانند با مراجعه به بنیاد و تشکیل پرونده از حداقل حقوق کارگری استفاده کنند.

مادر شهید سیدمحمد موسوی که در عملیات والفجر ۸ شربت شهادت را نوشید، نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از شهید خود و مفقود بودن دوساله شهید، از میهمان‌نوازی مردم شهرستان شاهرود در طول این سال‌ها که احترام خانواده شهدا را نگه داشته و سرکشی دارند، قدردانی کرد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

در این مراسم که بیش از ۷۰ نفر از ایثارگران، خانواده شهدا، فرماندار و امام جمعه شاهرود، فرماندهان سپاه و انتظامی، شهردار و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از ۵۰ ایثارگر دفاع مقدس و خانواده شهیدان موسوی، کشاورزیان، علی‌محمدی و میرحسنی تجلیل شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول