اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تسهیل دسترسی مردم ماهنشان به آزادراه زنجان-تبریز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: احداث راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان و چاراویماق از آذربایجان شرقی سبب توسعه خدمت‌رسانی و رفع محرومیت و فراهم کردن امکان زندگی برای روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار است.

تسهیل دسترسی مردم ماهنشان به آزادراه زنجان-تبریز

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان از استان و چاراویماق از استان آذربایجان شرقی به طول 7.3 کیلومتر است که سهم زنجان 3.2کیلومتر و سهم استان آذربایجان شرقی 4.1 کیلومتر است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسؤولان این استان بتوانیم همکاری‌های لازم در این زمینه را داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه احداث راه مواصلاتی بین دو شهرستان ماهنشان از استان و چاراویماق از استان آذربایجان شرقی سبب توسعه خدمت‌رسانی و رفع محرومیت و فراهم کردن امکان زندگی برای روستاییان مناطق محروم و کم برخوردار است، گفت: اجرای این تفاهم‌نامه می‌تواند عامل بسیار مهمی در تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان باشد.

وی افزود: برآورد هزینه کل پروژه راه روستایی خیرآباد به طول 3.2 کیلومتر 42 میلیارد ریال با احتساب هزینه آسفالت بوده که هزینه فاز نخست 9 میلیارد ریال است که سهم قرارگاه 5.4 میلیارد ریال و سهم اداره راه 3.6 میلیارد ریال است و هزینه فاز دوم آسفالت 33 میلیارد ریال است.

علی‌اکبری تصریح کرد: همکاری و خدمات رسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سبب کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشی در احداث راه مواصلاتی مذکور می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول