اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح و کلنگ‌زنی 999 میلیارد ریال از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به آغاز بهره‌برداری و همچنین کلنگ‌زنی از پروژه‌های این اداره کل طی امروز و دیروز گفت: ارزش ریالی این پروژه‌ها 999 میلیارد ریال برآورد شده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی 999 میلیارد ریال از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بهره‌برداری از پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حوزه شهرستان زنجان اشاره و اظهار کرد: پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان _قزوین به طول ۱۰ کیلومتر با ۵۵ میلیارد ریال هزینه‌کرد و پروژه نصب نیوجرسی‌های بتنی در آزادراه زنجان _قزوین به طول ۵۶ کیلومتر با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: پروژه اجرای روشنایی نقاط مه‌گیر در آزادراه زنجان _قزوین به طول ۱۵ کیلومتر و هزینه‌کرد ۶۰ میلیارد ریال دیگر پروژه افتتاحی شهرستان زنجان بوده است.

وی انجام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول 6 کیلومتر در محور زنجان- طارم- منجیل را از دیگر پروژه‌های افتتاحی اعلام کرد و گفت: هزینه‌کرد این پروژه 30 میلیارد ریال بوده است.

علی‌اکبری از بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح ابهر- مرشون خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار ملی 35 میلیارد ریالی و در کمربندی ابهر- خرم‌دره اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به آغاز بهره‌برداری از فاز نخست زیرگذر سیدجمال‌الدین اشاره و تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 30 میلیارد ریالی در شهرستان خرم‌دره عملیاتی شده است.

وی بهسازی و آسفالت راه روستایی جارچی را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده اعلام کرد و گفت: این پروژه به طول چهار کیلومتر و با اعتبار ملی 24 میلیارد ریال در محدوده شهرستان زنجان اجرا شده است.

علی‌اکبری بهره‌برداری از پل عابر پیاده در خروجی شهرستان سلطانیه با اعتبار ملی 5 میلیارد ریالی اشاره کرد و افزود: افتتاح سامانه توزین حین حرکت در محور زنجان- صائین قلعه دیگر پروژه افتتاحی هفته دولت با اعتبار 20 میلیارد ریالی اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: مجتمع خدمتی- رفاهی شهر آفتاب در کیلومتر 49 لاین جنوبی محور زنجان- قزوین با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی آماده کلنگ‌زنی است.

شایان ذکر افتتاح پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با حضور مسؤولان استانی انجام شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول