اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دوره آموزشی آنلاین آشنایی با بورس/ جوانان پیشگام در توسعه اقتصادی

رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان با اشاره به لزوم حضور جدی و اثرگذار جوانان در عرصه اقتصادی، گفت: دوره آموزشی آنلاین آشنایی با بورس به صورت مجازی در گلستان برگزار می‌شود.

دوره آموزشی آنلاین آشنایی با بورس/ جوانان پیشگام در توسعه اقتصادی

احمد جوادی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به جهاد اقتصادی و حضور جدی دلسوزان انقلاب در عرصه‌های اقتصادی، اظهار کرد: امروز کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد و به همین منظور همه ظرفیت‌های کشور به ویژه جوانان به عنوان نقش‌آفرینان اصلی معادلات کشور باید در این حوزه توانمند شوند.

وی با بیان اینکه انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان در همین راستا و به منظور توانمندسازی جوانان استان دوره آنلاین مجازی آشنایی با بورس را راه‌اندازی کرده است، افزود: این دوره که با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار می‌شود برای عموم علاقه‌مندان رایگان خواهد بود.

رئیس انجمن جوانان کارآفرین استان گلستان محوریت این دوره را آشنایی با بورس کالا، بازار سرمایه و فرابورس و همچنین هنر سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار است، خاطرنشان کرد: اصول سرمایه‌گذاری در بازار سهام، آشنایی با تارنمای بورسی، کدال‌خوانی، آشنایی با انواع بورس‌ها، اصول و ساختار بازار سرمایه و ... از سایر محورهای آموزشی این دوره خواهد بود.

جوادی مدرس ویژه این دوره را «محمدحسین صدرایی» رئیس هیئت مدیره و مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه و عضو هیئت عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه عنوان کرد و گفت: این دوره در روز چهارشنبه نهم مهرماه آتی از ساعت 16 تا 20 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که لینک حضور در تالار مجازی برنامه بعد از ثبت‌نام برای مخاطبان ارسال خواهد شد.

وی از اعطای گواهینامه معتبر آموزشی از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم این اقدام بتواند در ادامه مسیر جدید انجمن جوانان کارآفرین برای حضور جدی و توانمند جوانان در عرصه اقتصادی نقش‌آفرینی مثبتی را داشته باشد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول