اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۳ مهر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عزت‌الله اکبرزاده رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایلام، گفت: اکنون پنج هزار و ۴۶۰ نفر در این استان عضو این سازمان هستند.

وی افزود: این افراد دانش آموخته رشته‌های مختلف کشاورزی نظیر مراتع، جنگل، زراعت، منابع طبیعی، جنگلداری و شیلات هستند که بیش از ۲۵ درصد آن‌ها مدارک دکترا دارند.

پاسگاه مرزی قافله جا در دهلران به بهره برداری رسید

 سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در حاشیه بهره برداری از این پاسگاه مرزی، گفت: استان ایلام نماد قهرمانی و پایمردی در دفاع مقدس است و امروز مرزبانان نیز با همان روحیه دوران دفاع مقدس ادامه دهنده راه رزمندگان هستند. 

 وی افزود: مرزداران در واقع مرزیاران افتخاری ما هستند؛ امروز به همت آن‌ها مرزهای استان ایلام و شهرستان دهلران از امنیت پایدار برخوردار هستند.

برخورداری ۹۹ درصدی مناطق شهری ایلام از گاز 

عباس شمس‌الهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان گفت: هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه توزیع گاز ۹۹ درصد است.

وی افزود: تنها ۲ شهر میمه و پهله زرین‌آباد از توابع شهرستان مرزی دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

نماز جمعه در پنج شهر ایلام اقامه نمی‌شود

حجت‌الاسلام محمدصادق پیمایی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام، گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز، نماز جمعه فردا در ایلام، دره‌شهر، آبدانان، چوار و ایوان اقامه نمی‌شود.

وی افزود: در مابقی شهرستان‌ها آیین عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه  اقامه خواهد شد.

سمن‌ها تاثیرگذارترین ابزار مقابله با اعتیاد هستند

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، گفت: تقویت گروه‌های مردم نهاد( سمن ها) برای رفع آسیب‌های اجتماعی ضروری است چراکه بیشترین تاثیر را در مقابله با گسترش این بلای خانمانسوز داشته‌اند.

وی افزود: در استان ایلام با حمایت‌های خوب استاندار در این مقوله با رشد ۱۰۰ درصدی گروه‌های مردم نهاد مواجه هستیم که این مهم امروز به عنوان عاملی تأثیرگذار در رفع آسیب‌های اجتماعی قابل طرح است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول