اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱ مهرماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام با اشاره به مخالفت مسوولان عراقی، مصوبات ستاد ملی کرونا و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مردم در این شرایط سخت کرونایی به طرف ایلام و مرزهای استان حرکت نکنند چراکه مرز کاملاً بسته و تردد زوار ممنوع است.

وی با عنوان این مطلب که از ۱۰ روز پیش در خصوص مسائل مربوط به اربعین و کرونا جلسات مختلفی برگزار شده است، افزود: یکی از تصمیمات و مصوبات مهم در این باره جلوگیری از ورود زائرین از مرزهای سه استان همسایه کرمانشاه، لرستان و خوزستان به ایلام بوده است که با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و ارتش پایش و کنترل می‌شود.

انجام ۱۹۰۰ فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ایلام

مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام، گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۹۷۹ فقره بازرسی، شامل تعداد ۲۹۴ بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، ۸۳ فقره بازرسی فنی آسانسور و یک هزار و ۵۶۰ فقره بازرسی از مراکز عرضه و ۴۲ مورد بازرسی فنی از خدمات و تجهیزات بازی و همچنین آزمون ۱۹۶ نمونه از واحدهای تولیدی، توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

وی افزود: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آن‌ها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

دوره آموزشی مداحی توسط تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری دوره آموزشی مداحی در استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره با سرفصل آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، مقتل شناسی، اصول و فنون مداحی و نغمه‌های و آواها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی  افزود: اجرای این دوره آموزشی و تربیتی با همکاری و همراهی کانون مداحان و بسیج مداحان برنامه ریزی شده است.

سالانه ۷۰ تن عسل در«ملکشاهی» برداشت می‌شود

کاظم رستم‌نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه سالانه ۷۰ تن عسل در ملکشاهی برداشت می شود، گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های اصلی تولید عسل در استان ایلام است.

وی افزود: طبیعت چهارفصل شهرستان ملکشاهی همراه با ۵۵۰ گونه گیاهی شهدزا، این شهرستان را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی تولید عسل در استان ایلام تبدیل کرده است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول