اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هوشمند سازی و ارتقا تجهیزات الکترونیکی مرز در راستای تامین امنیت

فرمانده مرزبانی ناجا کشور، گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در راستای تامین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه اقدام به هوشمند سازی و ارتقاء تجهیزات الکترونیکی کرده است.

هوشمند سازی و ارتقا تجهیزات الکترونیکی مرز در راستای تامین امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز فرمانده مرزبانی ناجا و هیئت همراه به اتفاق فرمانده مرزبانی استان ایلام با حجت‌الاسلام کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا کشور در این دیدار خلاصه‌ای از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مرزداران در تامین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان تشریح کرد و گفت: فرماندهی مرزبانی ناجا در راستای تامین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه اقدام به هوشمند سازی و ارتقاء تجهیزات الکترونیکی به منظور انسداد هر چه بهتر نوار مرزی میهن عزیزمان کرده است.

وی افزود: در این راستا امید است با تامل هر چه بیشتر و بهتر خیرین امنیت ساز مسوولین و مدیران نهادهای دولتی پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، در ادامه ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از زحمات و فعالیت مرزبانان، گفت: مدیریت اعتقادی است؛ ذاتی نیست؛ اگر حسینی وار باشد سعادت دنیا و آخرت را تامین می‌کند.

وی افزود: بخشی از وضعیت امنیتی جامعه را مرهون زحمات و تلاش‌های عظیم مرزبانان در نقطه صفر مرزی می‌دانم و ضمن تقدیر از این عزیزان موفقیت بیش از پیش آنان را خواهانم.

انتهای پیام/ 9708/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول