اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سامانه پایش تصویری در مرز جایگزین نیروی انسانی می‌شود

فرمانده مرزبانی ناجا کشور، گفت: مرزها باید هوشمند شوند به این منظور سیستم‌های الکترونیکی، اپتیکی و پایش تصویری جایگزین کنترل و رصد مرز توسط نیروی انسانی شود.

سامانه پایش تصویری در مرز جایگزین نیروی انسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز ششمین کارگروه مرز با حضور فرمانده مرزبانی ناجا کشور در استانداری استان برگزار شد؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در این جلسه گزارشی از امنیت مرزها و تلاش مضاعف مرزداران در این راستا ارائه و با تقدیر از همیاری و مساعدت مجموعه استانداری در ارتقا زیرساخت حفاظت فیزیکی، جاده‌ای و رفاهی، گفت: مرزداران با تلاش شبانه روزی و در شرایط مختلف جغرافیایی و آب و هوایی، به دور از خانواده و تعلقات رفاهی، متولی امنیت مرز بوده و ارتقاء و استمرار این امر نیاز به همیاری و همت بیشتر مسوولین دارد.

وی افزود: مرزها باید هوشمند شوند؛ به این منظور سیستم‌های الکترونیکی، اپتیکی و پایش تصویری جایگزین کنترل و رصد مرز توسط نیروی انسانی  قرار گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا، ضمن تاکید بر ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مرتبط در خصوص ساماندهی ورودی، خروجی پایانه‌ها و پست‌های کنترل مرزی، گفت: تعدادی از واحدهای مرزی از راه ارتباطی، زیرساخت مناسب آب و برق برخوردار نیستند که در رابطه با تامین اعتبارات عمرانی مورد نیاز در این رابطه همت و تلاش بیشتری صورت گیرد.

سردار گودرزی، ادامه داد: همه مسوولین دلسوزانه سعی دارند با پیگیری‌های لازم، مرزهای استان را در مسیر توسعه و شکوفایی قرار دهند، تا مرزنشینان خستگی ناپذیر این دیار، با دلگرمی بیشتری در کنار مرزبانان بتوانند از مرزها حفاظت و حراست کنند.

گفتنی است؛ سردار سرتیپ دوم کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام، تعدادی از مسوولین و مدیران امنیتی و اعضاء شورای تامین ششمین جلسه کارگروه مرز که در محل استانداری این استان مرزی برگزار شد، حضور داشتند.

انتهای پیام/ 970877/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول