اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انجمن‌های ورزشی هویت دار شدند

نائب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، گفت: بر اساس ابلاغ اساسنامه جدید، انجمن‌های ورزشی هویت دار شده‌اند، برخی از رشته‌های ورزشی نیز هویت مستقل و قانونی دارند.

انجمن‌های ورزشی هویت دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز چهارشنبه مجمع انتخاباتی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان با حضور حمیدرضا غزنوی نائب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در سالن جلسات فرهنگسرای جوانان استان برگزار شد؛ حمیدرضا غزنوی نائب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این نشست، گفت: در فدراسیون انجمن‌های ورزشی ۲٠ رشته اصل با ۸۳ زیر رشته فعال است و همه مخاطبان از همه اقشار مختلف جامعه تحت پوشش این رشته‌ها هستند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ  اساسنامه جدید، انجمن‌های ورزشی هویت دار شده‌اند، برخی از رشته‌های ورزشی نیز هویت مستقل و قانونی دارند.

نائب رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، اظهار کرد: در شرایط کرونا که خیلی از ورزش‌ها تعطیل است، درآمدهایی وجود دارد که برای کسب آن  باید به سمت سرمایه گذاری پیش رفت و این امر مهم سبب پیشرفت انجمن‌های ورزشی می‌شود.

غزنوی ادامه داد: ایلام از لحاظ امکانات ورزشی در جایگاه مناسبی قرار دارد که با استعداد یابی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی این ظرفیت‌ها شد. 

وی بیان داشت: با توجه به وجود رشته‌های متنوع ورزشی، جشنواره‌های ورزشی سالیانه در قالب ۲٠ رشته برگزار شود و کل برنامه‌های سال  نیز در این جشنواره متمرکز شوند. 

شناسایی استعدادها

مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست، گفت: تنها پدیده‌ای که می‌تواند در جامعه نشاط ایجاد کند ورزش است که در شرایط کرونا این فعالیت‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در شرایط کنونی هیات‌های ورزشی باید منابع را به درستی هدایت کنند و در رشته‌هایی که  مخاطب دارند فعالیت خود را افزایش داده و با شناسایی استعدادها به سمت توسعه هیات مربوطه پیش رفت.

در این مجمع، ارسلان چولکی با کسب۱۳ رای  از ۱۳ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول