اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

صلواتی برای چهار سال دیگر سکاندار هیات انجمن‌های ورزشی استان یزد شد

مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان یزد بار دیگر صلواتی را بعنوان سکاندار این هیات انتخاب کرد.

صلواتی برای چهار سال دیگر سکاندار هیات انجمن‌های ورزشی استان یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان یزد به ریاست مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و حضور هاشمی معاونت توسعه ورزش این اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد.

 در این مجمع پس از رای گیری محمد صلواتی با کسب 10 رای از 12 اراء مأخوذه برای چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی استان یزد انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی موجود در استان اظهار کرد: با تعامل و همکاری همه مسئولان می‌توان این استعدادها را پرورش داد و انسجام و همکاری یکی از شروط اساسی رسیدن به اهداف است.

شریعتی افزود: طراحی برنامه چهارساله مدون هیئت انجمن‌های ورزشی جوانان ایلام و ایجاد ساختار تشکیلاتی مناسب در این هیئت، برگزاری مسابقات در مناسبت‌های مختلف، الگوگیری از طرح‌های ملی و اجرای آن در مناطق مختلف استان، شناسایی ظرفیت‌ها بر اساس مناطق مختلف جغرافیایی استان و حمایت ویژه از آن و نظارت بر هیات های شهرستانی و استعدادیابی و قهرمان پروری مواردی است که باید مد نظر قرار گرفته شود.

وی به نقش آموزش و پرورش در توسعه رشته های زیر نظر هیات انجمن های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل اینکه بسیاری از رشته های این هیات نوپا و ناشناخته هستند، باید برنامه ریزی در خصوص شناساندن ان رشته ها به مردم به خصوص جوانان و نوجوانان و ترغیب آنان به فعالیت در این رشته ها صورت گیرد که آموزش و پرورش می تواند نقش پررنگی داشته باشد و با انعقاد تفاهم نامه کار معرفی رشته ها و استعدادیابی در مدارس نیز آغاز شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول