اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد

مظاهر خیرخواهان عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد.

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی مظاهر خیرخواهان را به سمت سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خیرخواهان آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکار عالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد رئیس استان به‌موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه‌جویی در بیت‌المال با بهره‌مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به‌خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

تلاش در جهت ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیران و تفاهم‌نامه و قراردادها، تلاش در جهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت ارتقای سطح برنامه‌ها، تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و تلاش در جهت ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی استان با محوریت ارتقای مهارت‌آموزی و افزایش درآمدهای اختصاصی انتظار می‌‌رود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از زحمات و تلاش‌های محمود خوشنویسان ریاست اسبق آموزشکده فنی و حرفه‌ای کشاورزی پسران امیرآباد دامغان تقدیر و تشکر کرد و برای وی از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان است و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان‌های شاهرود و امیرآباد دامغان است و درمجموع با چهار هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق‌التدریس ارائه خدمت می‌کند.

آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد و هم‌اکنون در رشته‌های مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی ماشین‌های کشاورزی، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی گرایش مدیریت آی سی تی، کاردانی نصب و تعمیر آسانسور و پله‌برقی، کاردانی مکانیک تأسیسات تهویه، کاردانی فناوری تولیدات باغی، کاردانی جوشکاری، کاردانی فناوری پرورش دام، کاردانی پرورش طیور، کاردانی مکانیک ماشین‌های کشاورزی، کاردانی تولید و بهره‌برداری گیاهان دارویی و معطر رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول