اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۸ پروژه کشاورزی در دامغان افتتاح شد

هشت پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی در دامغان افتتاح شد.

۸ پروژه کشاورزی در دامغان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان دامغان ظهر امروز همزمان با هفته جهاد کشاورزی با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

محسن طباطبائیان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در این دیدار، گزارشی از فعالیت‌های بخش کشاورزی را در این شهرستان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان قابلیت مطلوبی برای تولید محصولات متعدد کشاورزی دارد، گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، هشت پروژه بخش کشاورزی آماده افتتاح شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها با صرف اعتبار دو میلیارد و 903 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است.

طباطبائیان افزود: استخر ذخیره آب کشاورزی، پرورش بوقلمون و سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار برخی از پروژه‌های قابل افتتاح هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان است.

امام جمعه دامغان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: با توجه به نیاز ارتزاق، مردم نیازمند شما هستند و شما در حال خدمت به مردم هستید.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان خدمات‌دهی به مردم ولایتمدار شهرستان دامغان را امری مهم دانست و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها میزان خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان افزایش یابد.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول