اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا در سمنان/ آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه در هفته‌های گذشته، آمار ابتلا به کروناویروس در این استان افزایش چشمگیری داشته است، به بررسی آخرین وضع رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‌های سمنان پرداخت.

افزایش چشمگیر آمار ابتلا به کرونا در سمنان/ آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: در فصل پاییز، هم‌زمانی شیوع کرونا ویروس با دیگر بیماری‌های واگیر، کار را برای کادر درمان بیماران سخت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بعد از چند ماه تلاش برای مقابله و پیشگیری از کرونا، اما همچنان این ویروس ناشناخته است، ادامه داد: اکنون مواردی از ابتلا در کشور داریم که بیماران در ماه‌های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شدند؛ اما باز هم مجدداً دچار این بیماری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: ضمن تشکر از استانداری و فرمانداری‌ها و برخی دستگاه‌های اجرایی، انتظار ما از سایر مسؤولان برای مقابله با کرونا ویروس همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

دانایی بیان کرد: گروه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی باید برای هشدار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه بار دیگر همانند گذشته به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته، آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان سمنان افزایش چشمگیری داشته است که باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت همگانی برای رفع این چالش اقدام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تأکید کرد: برخی تبلیغ‌ها که شدت بیماری کرونا کاهش یافته است؛ به هیچ عنوان درست نیست و جلوی تبلیغ‌هایی از این دست باید گرفته شود.

دانایی عنوان کرد: یک بار دیگر با کار جهادی برای مقابله با کرونا ویروس همه ما باید تلاش کنیم و بدانیم که همه ما درگیر این ویروس بوده و برای رفع آن نیازمند کار جمعی هستیم.

آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های سمنان

وی بیان کرد: اکنون وضع شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر ازنظر شیوع کرونا ویروس قرمز و وضع شهرستان‌های سرخه و آرادان زرد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: از مسؤولان استان می‌خواهیم بار دیگر با تلاش و عزم جهادی برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس همانند ماه‌های گذشته اقدام کنند.

دانایی با بیان اینکه بیلبوردهای مناطق شهری و بین‌راهی به هشدارهای مربوط به هشدار کرونا تزیین شود، ادامه داد: تأمین اجتماعی استان سمنان برای گره‌گشایی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت و مقابله با کرونا تلاش کند.

وی اظهار کرد: مجموعه استانداری نهایت همکاری را برای مقابله با کرونا ویروس با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان داشته است که از تلاش مسؤولان ارشد استان نهایت قدردانی را دارم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: پیشنهاد می‌شود، مدارس در زمان حاضر به‌صورت مجازی برگزار شود و کمتر دانش‌آموزان در این ایام در مدارس حاضر شوند.

دانایی خاطرنشان کرد: ایام اربعین و ماه صفر در پیش است و از هیأت‌های مذهبی می‌خواهیم با جان و دل برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول