اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

لزوم دقت در دفع پسماند و آلوده نشدن آب سد ایلام

جانشین دادستان استان ایلام، گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی به منظور جلوگیری از آلوده شدن آب سد ایلام و به خطر افتادن سلامت عمومی همشهریان بایستی دقت و تمرکز بیشتری در دفع پسماند استان صورت گیرد.

لزوم دقت در دفع پسماند و آلوده نشدن آب سد ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به دستور دادستان مرکز استان ایلام پس از جلساتی در خصوص شرایط و دفع پسماند شهری و بیمارستانی در سایت پسماند و نحوه دفع آن و نیز حوزه آبریز سد ایلام، روستاهای بخش مرکزی و بخش سیوان به منظور صیانت از  سلامت و امنیت بهداشتی مردم و جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی، امروز در مورخ یک گشت مشترک متشکل از جانشین دادستان عمومی وانقلاب  ایلام، بخشدار مرکزی، بخشدار سیروان، معاونت محیط زیست، مدیریت پسماند ایلام و قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد. 

در این گشت و بازدید مشترک، شرایط دفع پسماند استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان استان ایلام ضمن اشاره به این موضوع بیان داشت: با توجه به شروع فصل بارندگی به منظور جلوگیری از آلوده شدن آب سد ایلام و به خطر افتادن سلامت عمومی همشهریان بایستی دقت و تمرکز بیشتری در دفع پسماند استان صورت گیرد.

 وی افزود: دستگاه‌های متولی نظارت حداکثری به منظور کاهش تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حریم جاده‌ها و حوزه آبریز سد به عمل آورند. 

این مقام مسوول تصریح کرد: جدا سازی پسماند خشک از سایر پسماندها مستلزم فرهنگ سازی است و این امر به بهبود کیفیت محیط زیست کمک بسیاری می‌کند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول