اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

رئیس جمهور آمریکا مردم را به تقلب در انتخابات تشویق می کند/توئیتر یکی دیگر از پست های ترامپ را برچسب زد

به دلیل اینکه رئیس جمهور آمریکا مردم را به تقلب در انتخابات تشویق می کند، توئیتر یکی دیگر از پست های ترامپ را برچسب زد.

رئیس جمهور آمریکا مردم را به تقلب در انتخابات تشویق می کند/توئیتر یکی دیگر از پست های ترامپ را برچسب زد

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، روز شنبه پستی دیگر از دونالد ترامپ به این دلیل که رای دهندگان را به تقلب در انتخابات تشویق کرده بود، برچسب گذاری شد.

پس از ارسال پست رئیس جمهور آمریکا، توییتر توضیح داد: ما به دلیل نقض خط مشی یکپارچگی مدنی، به ویژه برای تشویق بالقوه مردم به دو بار رأی دادن، در این توییت یک اعلامیه منافع عمومی قرار دادیم.

کارولینای شمالی: برای اطمینان از شمارش آرای شما، آن را زودتر امضا و ارسال کنید. هنگامی که نظرسنجی ها باز شد، به محل رای گیری خود بروید تا ببینید آیا رای شما شمارش شده است. اگر نشده بود مجددا رأی دهید! رأی امضا شده شما شمارش نمی شود زیرا رأی شما ارسال شده است. اجازه ندهید که آنها به طور غیرقانونی رای شما را از شما بگیرند!

توییتر بیشتر توضیح داد: برای محافظت از مردم در توییتر، ما چرخه توئیت هایی که به مردم توصیه می کنند اقداماتی را انجام دهند که می تواند در زمینه رأی دادن غیرقانونی باشد یا منجر به بی اعتبار شدن آرا شود، را محدود می کنیم.

ما به دلیل نقض خط مشی یکپارچگی مدنی، به ویژه برای تشویق مردم به امکان بالقوه دو بار رأی دادن، یک اعلامیه منافع عمومی را در این توییت قرار دادیم. https://t.co/yy674OE26n

— Twitter Safety (@TwitterSafety) September 12, 2020

این اقدام چند روز پس از آن صورت می گیرد که پلتفرم رسانه های اجتماعی اعلام کرد سیاست های خود را علیه اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات گسترش می دهد و بدین ترتیب قوانین جدیدی برای بررسی دقیق تر واقعیت تنظیم می کند.

این اولین باری نیست که ترامپ پیشنهاد می کند ساکنان کارولینای شمالی دو بار رأی بدهند. اوایل ماه جاری نیز رئیس جمهور آمریکا همین اقدام را تشویق کرد. این در حالی است که دو بار رأی دادن غیرقانونی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول