اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

برادرزاده بن لادن: اگر ترامپ انتخاب نشود یازده سپتامبر دیگری رخ می دهد!

نور بن لادن گفت: ترامپ نشان داد با ریشه کن کردن تروریست‌ها قبل از اینکه فرصت حمله پیدا کنند، آمریکا و ما را در برابر تهدیدات خارجی محافظت می‌کند.

برادرزاده بن لادن: اگر ترامپ انتخاب نشود یازده سپتامبر دیگری رخ می دهد!

خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه ـ علیرضا سپهوند: هرچه به زمان انتخابات آمریکا نزدیک تر می شویم با شگفتی های ترامپی بیشتری مواجه می شویم. کارزارهای انتخاباتی «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» دو رقیب اصلی برای پیروزی در انتخابات سخت در تلاشند تا در هر فرصتی از رقیب پیشی بگیرند.

ماکیاولیستی بودن شخصیت ترامپ دیگر بر کسی پوشیده نیست و نشان داده به هر قیمتی و  هر مستمسکی آرزوی انتخاب مجدد و اقامت چهار ساله دوم در کاخ سفید را دارد.

این روزها خبر حمایت برادرزاده دشمنِ نیست شده شماره یک آمریکا «بن لادن» به شدت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود. حمایتی که نشان در خویشاوندی و قرابت فکری ترامپ و القاعده و داعش و بن لادن و خانواده های طرفین دارد. هیچ بعید نیست که ترامپ و خانواده اش از خانواده بن لادن برای صرف شام در کاخ سفید دعوت کنند. حالا بیشتر هویدا می شود که سال هاست تحلیلگران می گویند القاعده و داعش زائیده خود آمریکا است.برادرزاده بن لان به شکلی دو پهلو سخن گفته و به نوعی می توان تهدیدهایی مکرر از این سخنان برداشت کرد. 

 

در ادامه به انعکاس رسانه ای این خبر می پردازیم:

«نور بن لادن» ۳۳ ساله برادرزاده «بن لادن» رهبر معدوم القاعده در مصاحبه با نیویورک پست گفت: فعالیت داعش در زمان دولت اوباما گسترش یافت و به حضور آن‌ها در اروپا منتهی شد. ترامپ نشان داد که با ریشه کن کردن تروریست‌ها قبل از اینکه فرصت حمله پیدا کنند، آمریکا و ما را در برابر تهدیدات خارجی محافظت می‌کند. حملات تروریستی که طی ۱۹ سال گذشته در اروپا اتفاق افتاده ما را به شدت ترسانده و تفکرات افراطی در جامعه ما نفوذ کرده است.

وی افزود: همسو شدن حزب چپ در آمریکا با افرادی با اینچنین ایدئولوژی هایی به شدت نگران کننده است.

 

دیلی میل نوشت: برادرزاده «اسامه بن لادن» می گوید ترامپ تنها رئیس جمهوری است که می تواند از یک «یازده سپتامبر» دیگر جلوگیری کند و اگر «جو بایدن» انتخاب شود، در نقطه نقطه جهان شاهد حملات تروریستی خواهیم بود.

«نور بن لادن» برادرزاده «اسامه بن لادن» مغر متفکر حملات یازده سپتامبر در اولین مصاحبه عمرش حمایت خود را از دونالد ترامپ اعلام کرد.

پاپ کالچر امروز در تیتر خود نوشت: برادرزاده «اسامه بن لادن» کلاه «ماگا»(شعار ترامپ/آمریکای بزرگ را دوباره می سازیم) را بر سر گذاشت و گفت ترامپ باید دوباره انتخاب شود!

برادرزاده بن لادن پیش بینی کرد اگر «جو بایدن» به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، حمله تروریستی یازده سپتامبر دیگری رخ خواهد داد.

 

سایت msn: مگر ترامپ مجدد رئیس جمهور آمریکا شود که از یک حمله تروریستی شبیه به یازده سپتامبر جلوگیری کند!

خانم بن لادن، که در سوئیس زندگی می کند، گفت که او همیشه «قلباً آمریکایی بوده است» و از حمایت خود از آقای ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ حمایت خواهد کرد.

 

یو اس اِی تودِی/USATODAY: برادرزاده بن لادن می گوید ترامپ تنها رئیس جمهوری است که می تواند از یک یازده سپتامبر دیگر جلوگیری کند.

نور بن لادن، ۳۳ ساله، هشدار داد که در صورت انتخاب «جو بایدن»، ممکن است حمله دیگری در راه باشد، زیرا او ادعا کرد چپ گرایان در ایالات متحده خود را با رادیکالیسم(افراط گرایی) همسو کرده اند.

 

اسپوتنیک/Sputnik: برادرزاده بن لادن: در انتخابات ۲۰۲۰ از رئیس جمهور فعلی آمریکا حمایت می کنم. 

وی گفت: من از سال ۲۰۱۵ حامی دونالد ترامپ بوده ام من از دور عملکرد او را نظاره می کردم و عزم این مرد را تحسین می کنم. 

او باید مجددا به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شود زیرا نه تنها برای آینده آمریکا بلکه در مجموع برای تمدن غرب حیاتی است. 

 

بریتبارت/BREITBART: احتمال حمله ای دیگر مثل یازده سپتامبر وجود دارد اگر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شود!

نور بن لادن گفت که تمام حملات تروریستی در اروپا طی ۱۹ سال گذشته ما را کاملاً متزلزل کرده است.

 

با وجود انعکاس خبر حمایت برادرزاده تروریست ترین فرد جهان از دونالد ترامپ می توان اینچنین استنباط کرد که شاید این خبرسازی و اعلام حمایت برادرزاده بن لادن، تهدید غیرمستقیم خود «دونالد ترامپ» در صورت پیروز نشدن در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول