اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نباید فقط به ستاره‌های فعلی وزنه‌برداری دلخوش باشیم

پیشکسوت وزنه‌برداری اصفهان گفت: روند رو به رشد این رشته باید در سطح استان حفظ شود و با شناسایی و پرورش نخبگان وزنه‌برداری همواره در راستای پرورش قهرمانان جلو برویم.

نباید فقط به ستاره‌های فعلی وزنه‌برداری دلخوش باشیم

مرتضی سیف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت رشته وزنه‌برداری در استان اصفهان اظهار داشت: رشته وزنه‌برداری در استان جزو رشته‌های قدیمی محسوب می‌شود، استان اصفهان در این رشته همواره حرفی برای گفتن داشته و با استفاده از استعدادهای برتر موجود در سطح استان توانسته است در سطح کشور خوش بدرخشد.

پیشکسوت وزنه‌برداری اصفهان ادامه داد: روند رو به رشد این رشته باید در سطح استان حفظ شود و با شناسایی و پرورش نخبگان وزنه‌برداری همواره در راستای پرورش قهرمانان جلو برویم، کاستی‌ها در سطح استان از جمله مشکلات مالی و در بحث سخت‌افزار موجود است که باید با همت اعضا بزرگ خانواده وزنه‌برداری این موانع برطرف شود.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی اخیر هیأت وزنه‌برداری استان تصریح کرد: چینش و روند این انتخابات با نظارت اداره کل و فدراسیون برگزار شد، یکی از اعضا به چهار مورد اعتراض داشت و این موضوع به اداره کل ورزش و جوانان منتقل شد و در آن‌جا موضوع حل و فصل شد.

سیف‌زاده در خصوص روند کار وزنه‌برداری در آینده تشریح کرد: حفظ و پرورش نخبگان این رشته باید در دستور کار رئیس جدید هیأت قرار بگیرد، ما مدال‌آورانی همچون سهراب مرادی در اصفهان داریم که باید آن‌ها را کشف و در بستری مناسب پرورش دهیم تا بتوانیم در آینده از آن‌ها به عنوان یک افتخار ملی استفاده کنیم.

پیشکسوت وزنه‌برداری اصفهان اضافه کرد: زمانی که دو ورزشکار در سطح بین المللی داریم باید همزمان به فکر پرورش چهار ورزشکار نخبه دیگر باشیم تا خلع و کمبودی در روند کار احساس نشود؛ مشکلات مالی مخصوصا در شرایط فعلی بدنه ورزش را تحت تأثیر قرار گذاشته است و باید با هم‌فکری و کمک تمام دستگاه‌ها دولتی و خصوصی در راستای برطرف سازی این موانع تلاش شود.

وی در پایان گفت: برطرف سازی مشکلات زیر ساخت و سخت‌افزارها نیز باید در دستور کار قرار بگیرد، ما شهرستان‌های مستعد و قهرمان پرور زیادی در استان داریم که اگر بتوانیم زیر ساخت و سخت‌افزارهای مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم می‌توانم ستاره‌های بی‌شماری را از اصفهان به عرصه بین الملل معرفی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول