اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش اداره ورزش و جوانان اصفهان به حواشی انتخابات هیأت وزنه‌برداری

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به خبر اعتراض یکی از کاندیداها به مجمع انتخاب رییس هیأت وزنه‌برداری استان توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش اداره ورزش و جوانان اصفهان به حواشی انتخابات هیأت وزنه‌برداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به خبر اعتراض یکی از کاندیداها با عنوان (سکانداری هیأت وزنه‌برداری با طعم حاشیه/ مجمع جدید غیرقانونی بود؟) به مجمع انتخاب رییس هیأت وزنه‌برداری استان، به منظور رفع هرگونه ابهام و شفاف‌سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

در پاسخ روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمده است:

«کاندیدای معترض پیش از برگزاری مجمع نیز طی نامه‌ای اعتراض خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد که نامه ایشان برای فدراسیون وزنه‌برداری ارسال پاسخ مکتوب فدراسیون نیز دریافت شد.

متن جوابیه فدراسیون که پاسخ تمام موارد مطرح شده توسط کاندیدای معترض را در بر دارد و قبل از برگزاری مجمع به وی اعلام هم شده است بدین شرح است: آقای علی جباری سال‌ها به عنوان مربی استان فعالیت کرده و از کارمندان شرکت ذوب‌آهن اصفهان است که در ۲ سال گذشته به عنوان مربی تیم ملی با این فدراسیون همکاری و در آخرین اعزام مسابقات جهانی تایلند در سال ۹۸ حضور داشته‌اند؛ همچنین به عنوان مربی اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان (در اردیبهشت ماه ۹۹) انتخاب شدند.

خانم یکتا جمالی یک مدال برنز در مسابقات بزرگسالان کشور و یک مدال طلا و ۲ نقره در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان کسب کردند، همچنین با توجه به رکوردهای مناسب، نامبرده طی نامه‌ای به عنوان عضو تیم ملی معرفی شدند؛ ضمنا خانم پگاه لبافت در هیچ دوره‌ای به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند.

آقای رسول معتمدی در آخرین رکوردگیری تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان در زمستان سال ۹۸ حضور یافته و با ثبت رکوردهای مناسی به عضویت تیم ملی در آمدند که آقای چترایی در آخرین رکورد‌گیری تیم ملی به رکوردهای خوبی دست نیافته و از عضویت در تیم ملی بازماندند؛ ضمنا آقای معتمدی مدال مسابقات جهانی جوانان را دارا است.

خانم صفیه سادات موسویان در ۲ رده سنی در مسابقات جوانان و بزرگسالان کشور و خانم زمانیان المیباد استعداد‌های برتر به عنوان داور در سال ۹۸ حضور داشتند.

لذا با عنایت به مستندات فدراسیون وزنه‌برداری، ادعای آقای جوزدانی کاندیدای مجمع انتخاب ریاست هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان مبنی بر غیر قانونی بودن این مجمع صحت ندارد».

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول