اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بهره‌مندی ۳ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بانک کشاورزی/مهاجرت معکوس به روستاها

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳ هزار و ۹۰ متقاضی در استان خبر داد.

بهره‌مندی ۳ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بانک کشاورزی/مهاجرت معکوس به روستاها

بهنام فرح‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اقدامات بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری تا هفته دولت اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی در بخش‌های مختلف یک هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۳ هزار و ۹۰ متقاضی و بهره‌بردار پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه ویژه شعب این بانک به مقوله مهم ازدواج گفت: در همین مدت ۲۰۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ۳۸۵ نفر پرداخت شده است و پرداختی‌ها هم در دستور کار قرار دارد.

وی به پرداخت تسهیلات ۳۶۸ میلیارد ریالی به دامداران استان خبر داد و گفت: ۶۳۹ نفر این تسهیلات را دریافت کردند ضمن اینکه ۱۲۳ میلیارد تسهیلات باغبانی به ۴۰۷ نفر پرداخت شده است.

این مسوول با بیان اینکه شعب بانک تسهیلاتی در حوزه شیلات، مرغداری، خدمات بازرگانی، گلخانه، زراعت و صنایع مرتبط با کشاورزی دریافت کرده‌اند، افزود: ۲۹ واحد گلخانه‌ای و ۱۶ واحد مرغداری تسهیلاتی معادل ۸۰ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

فرح‌بخش بیان کرد: شعب بانک کشاورزی با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به مردم خصوصا کشاورزان و دامداران عزیز است که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و تلاش مجموعه استان شاهد مهاجرت معکوس به روستاهای استان هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول