اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان در پوشش دیجیتال عقب‌ماندگی‌هایی دارد / پیگیری ایجاد شبکه ملی اطلاعات

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به عقب ماندگی‌های پوشش دیجیتال در برخی مناطق استان زنجان اشاره کرد و گفت: پوشش شبکه در بخش‌های روستایی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

زنجان در  پوشش دیجیتال عقب‌ماندگی‌هایی دارد / پیگیری ایجاد شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شورای اداری استان زنجان پیش از ظهر امروز با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به عقب ماندگی‌های پوشش دیجیتال در برخی مناطق استان زنجان اشاره و اظهار کرد: پوشش شبکه در بخش‌های روستایی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

مصطفی طاهری با اشاره به اینکه در مورد شبکه ملی اطلاعات در حد وزارتخانه‌ها پیگیری می‌شود، عنوان کرد: ضروری است در استان‌ها زیرساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک فراهم شود.

وی از راه‌اندازی سایتی در استان زنجان در بحث دیتا سنتر نیز یاد کرد و ادامه داد: این اقدام به تبدیل زنجان به قطب برق و آی تی شدن کمک می‌شود.

مردم ولی نعمت ما هستند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه شانیت ما خدمت به مردم است، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به ویژه بودن شرایط امروز کشور ، عنوان کرد: با همدلی و همراهی مردم بار دیگر از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به روایاتی در مورد احتیاجات مردم بیان کرد: نباید از این نعمت خسته شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به همدلی خوب موجود در استان زنجان برای فعالیت‌ها گفت: برگزاری متفاوت یوم‌العباس زنجانی‌ها در ماه محرم نمونه‌ای از این همدلی است.

رتبه نخست استان زنجان در بحث کاداستر

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شیوع کرونا ویروس حوزه خدمات را در سراسر جهان با مشکل مواجه کرده است، اظهار کرد: با وجود شیوع این بیماری تولید و اشتغال و فعالیت‌ها در کشور و استان زنجان ادامه دارد.

 فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه در استان زنجان چرخه تولید برقرار بوده است، بیان کرد: در این مدت اشتغال ایجاد شده است هر چند این موضوع به معنای این نیست که واحدهای تولیدی در زنجان مشکل ندارند.

وی از تامین زمین برای احداث 13 هزار و 500 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در زنجان خبر داد و افزود: با آغاز عملیات اجرایی 4 هزار واحد  این مساکن و بالا بودن آورده مردم، زنجان در این حوزه پیشتاز است.

استاندار زنجان از رتبه نخست استان زنجان در بحث کاداستر خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور در استان زنجان اسناد تک برگی به کشاورزان ارائه شده است.

وی از اختصاص اعتبار برای  محورهای راه استان و خط آهن خبر داد و گفت: در سفر نوبخت به زنجان این پروژه‌ها برررسی و وضعیت آنها تعیین تکلیف شد.

حقیقی با تقدیر از اقدام مردم در محرم سال‌جاری و نمایش شعور حسینی  گفت: مردم این استان 33 میلیارد تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان کمک کردند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید مشکلات اینترنت مدارس روستایی حل شود، گفت: مردم در ماهنشان و خدابنده با مشکلات بیشتری مواجه  است.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهر زنجان و طارم، بیان کرد: انتخابات سالم، باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول