اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی مرکز برای تکمیل پوشش دیجیتال شهرستان طارم تا 99 درصد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از برنامه‌ریزی مرکز برای تکمیل پوشش دیجیتال شهرستان طارم تا 99 درصد خبر داد و گفت: امروز درصد بینندگان شبکه استانی اشراق 75 درصد است و بیش از 80 درصد از آن رضایت دارند.

برنامه‌ریزی مرکز برای تکمیل پوشش دیجیتال شهرستان طارم تا 99 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی صبح امروز در جلسه معاونین صدا و سیمای مرکز زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین هفته نیروی انتظامی رویکرد جدید رسانه استانی را توجه بیش از پیش به فرهنگ‌های بومی سایر مناطق استان عنوان کرد و  اظهار داشت: صداو سیمای استان برخلاف وجود محدودیت‌های متعدد در امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، امسال تلاش کرده تا حضور پررنگ‌تری در شهرها و حتی روستاهای استان داشته باشد.

وی با اشاره به توجه رسانه استانی به عزاداری‌های گسترده سایر نقاط استان افزود: همین توجه موجب افزایش بینندگان این شبکه استانی شده و امروز درصد بینندگان شبکه استانی اشراق 75 درصد است و بیش از 80 درصد از آن رضایت دارند.

لطیفی توجه به ظرفیت شهرستان‌ها در اجرای پروژه‌های تولیدی را از اولویت‌های شبکه اشراق بیان کرد و افزود: به منظور بیان هرچه بیشتر توانمندی‌های بالفعل و بالقوه شهرستان‌ها قصد داریم در تولید برخی برنامه‌ها به ویژه سریال‌های در دست اقدام از فضای شهرستان‌ها به ویژه طارم به عنوان لوکیشن استفاده کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: ما در رسانه استانی این آمادگی را داریم که از نظرات و ایده‌های هنرمندان جوان این شهرستان، در قالب اتاق‌های فکر در تولید برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی از برنامه‌ریزی مرکز برای تکمیل پوشش دیجیتال شهرستان طارم تا 99 درصد و اجرای پروژه سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه طارم تپه خبر داد.

امام جمعه شهرستان طارم هم در این جلسه با اشاره به وظیفه تاریخی و خطیر رسانه ملی در برهه حساس کنونی گفت: رسانه ملی توانسته برخلاف وجود مشکلات متعدد، به وظیفه خود در مقابل هجمه‌های فراوان دشمنان به خوبی عمل کرده و عزت‌، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی را منعکس کند.

حجت‌الاسلام منصوری به پوشش عزاداری‌های شهرستان طارم در دهه اول محرم اشاره کرد و افزود: امسال 42 مورد از عزاداری‌های مردم مومن شهرستان طارم از طریق رسانه استانی پوشش داده شد که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه خواستار تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های صداوسیما در شهرستان طارم شد.

فرماندار طارم هم در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و تعدادی از معاونین و مدیران صداوسیمای استان در این شهرستان به بیان برخی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طارم پرداخت و  گفت: شهرستان طارم که به هندوستان ایران معروف است از قطب‌های کشاورزی و باغداری در کشور محسوب می‌شود و 62 نوع محصول در حوزه زراعی و باغداری در این شهرستان وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به زیتون، انجیر، انار و .... اشاره کرد.

ستار صفری برگزاری برنامه هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها را یک حرکت خوب و نوآورانه عنوان کرد و افزود: اجرای این برنامه فرصت خوبی را برای شهرستان‌ها ایجاد کرد تا بتوانند ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه خود را برای توسعه شهرستان‌ها معرفی کنند که لازم است از صداوسیمای استان برای شکل‌دهی این حرکت خلاقانه تقدیر کنیم.

وی وجود جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را از جمله ظرفیت‌های طارم برای گسترش گردشگری در این منطقه اعلام کرد و گفت: صداوسیما می‌تواند در معرفی نقاط قوت شهرستان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول