اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح جهش تولید مسکن نباید دو فوریتی بررسی شود

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: اینکه طرحی با بیش از 50ماده به صورت دو فوریت مطرح شود، اشتباه است و پیشنهاد می‌کنیم طرح جهش تولید مسکن به صورت یک فوریت مطرح شود و در کمیسیون‌های ذیربط بررسی شود.

طرح جهش تولید مسکن نباید دو فوریتی بررسی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در صحن علنی مجلس در مخالفت با دو فوریت طرح جهش تولید مسکن، اظهار داشت: در اهمیت مسکن کسی شک و تردیدی ندارد و بنده از امضا کنندگان این طرح هستم اما اینکه طرحی با 50 ماده با دو فوریت ارائه شود اشتباه است.

وی افزود:‌طرح جهش تولید مسکن با 50 ماده‌ای که دارد هم به کمیسیون برنامه بودجه، شوراهای اجتماعی، اقتصادی و شوراها مربوط می‌شود و نمی شود فقط در کمیسیون عمران مجلس بررسی کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: در مورد طرح مالیات بر خانه‌های خالی تاکید داشتیم یک فوریت مطرح شود اما دیدید که اینگونه نشد و شورای نگهبان یک آرپی‌جی به وسط طرح زد و طرحی که یک صفحه بیشتر نبود سه صفحه ایراد گرفت.

قادری تاکید کرد: طرح جهش تولید مسکن به صورت یک فوریت ارائه و در کمیسیون‌های ذیربط بررسی شود، پیشنهاد ما است و امیدواریم دوستان توجه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول