اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محرومیت‌زدایی از رویکردهای اساسی سپاه استان سمنان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکردهای اساسی سپاه در سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند.

محرومیت‌زدایی از رویکردهای اساسی سپاه استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی در محرومیت‌زدایی با حمایت بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: مجموعه سپاه در تلاش است تا با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری به‌عنوان بازوی انقلاب در کنار دستگاه‌های اجرایی و دولت باشد.

او گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور و لزوم رفع محرومیت در مناطق مختلف، سپاه به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی آمده است تا در رفع مشکلات مردم مشارکت و همراهی کند.‌

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: تعامل و همکاری خوبی بین سپاه استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و این هم‌افزایی خوب سبب انجام امور به بهترین شکل می‌شود.

دامغانی گفت: در سال‌های اخیر، یکی از شاخص‌ترین اقدامات سپاه، تلاش در جهت مهار و کنترل سیل در کشور بود که در این راستا، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با لایروبی و بازگشایی محورهای مختلف در ۸۰ روستای استان مازندران خدمات بسیار قابل توجه و ارزشمندی را به انجام رساند.

او گفت: سپاه استان سمنان در سیل استان لرستان نیز به‌عنوان نماینده مردم استان و دستگاه‌های اجرایی خوش درخشید و در این راستا، سمنان به‌عنوان نخستین استان به لحاظ سرعت و کیفیت در بحث لایروبی و سازندگی در لرستان اقدام کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: سپاه استان سمنان در حوزه ساخت و مرمت نسبت به سایر استان‌ها در بحث سیل پیشتاز بوده که نشان از هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

دامغانی گفت: از بدو شیوع بیماری کووید-۱۹ در کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسؤولیت کمک به بهداشت و درمان را به عهده گرفت و با سرعت عمل بالایی وارد میدان شد.

او ادامه داد: استان سمنان در بحث کرونا خوش درخشید و این امر نشان از هم‌افزایی حداکثری بین کادر بهداشت و درمان استان و دستگاه‌های اجرایی دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: خوشبختانه در بحث کنترل کرونا، همه مجموعه‌های مردمی با تمام ظرفیت وارد میدان شدند و شاهد بودیم که این بیماری باوجود مسائلی که در کشور و جهان ایجاد کرد و استان سمنان نیز از آن متأثر بود، آسیب‌های حداقلی را در استان ایجاد کرد.

دامغانی اضافه کرد: اجرای مستمر و مداوم اقدامات عمرانی در کشور موجب امیدواری و ایجاد انگیزه در مردم و ناامیدی دشمنان در القای تفکر به بن‌بست رسیدن کشور، نظام و دولت می‌شود.

او گفت: سپاه در امر سازندگی کشور هیچ‌گاه نگاه اقتصادی به پروژه‌ها نداشته و در راستای محرومیت‌زدایی آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کند.‌

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از رویکردهای اساسی سپاه در سال‌های اخیر، محرومیت‌زدایی است و این مجموعه آمادگی دارد تا در عرصه‌های عمرانی کشور و استان نقش ایفا کند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول