اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

گسترش همکاری‌های مشترک بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان با موضوع انجام همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مرتبط این دو مجموعه‌ منعقد شد.

گسترش همکاری‌های مشترک بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی و حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان با امضای یک تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک در سالن همایش‌های دفتر مرکزی جهاددانشگاهی، فصل جدیدی از گسترش تعاملات علمی و آموزشی بین این دو مجموعه را آغاز کردند.

این تفاهم‌نامه به ‌منظور ارتقای مشارکت در نهضت تولید علم، افزایش تولیدات علمی در محتوای آموزشی و تربیتی و ترویج نیازهای ملی و کاربردی‌کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکز علمی ـ پژوهشی داخلی و حرکت در مسیر نظریه‌پردازی و اشاعه‌ی تفکر علم، ارتقای سطح زندگی و تعالی روح انسان و استفاده‌ی بهینه از امکانات موجود در جهت اهداف مشترک بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان منعقد شد.

موضوع این تفاهم‌نامه، انجام همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مرتبط این دو مجموعه‌ است.

همکاری در تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و مکتبی در قشر جوان بخصوص دانشجویان به‌منظور مقابله با غرب‌زدگی و انحرافات در چارچوب سیاست‌های فرهنگی کشور، همکاری در ایجاد تشکیلات مناسب به‌منظور تالیف، ترجمه و انتشار کتب، نشریات نتایج تحقیقات و مقالات علمی، آموزشی، فرهنگی، فصل‌نامه و تولید مواد کمک‌آموزشی در حوزه‌های مورد توافق، مشارکت در حمایت، تشویق و جذب دانشجویان و پژوهشگران جوان و مستعد و برنامه‌ریزی و ایجاد شرایط و امکانات لازم به‌منظور فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنان بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه، بهره‌گیری از تجارب، ظرفیت‌ها و امکانات متقابل علمی، آموزشی، پژوهشی با رعایت مقررات مربوطه و همکاری در استفاده از امکانات آموزشی طرفین برای برگزاری دوره‌های آموزشی در بستر دولت الکترونیک و به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی از زمینه‌های همکاری مشترک این تفاهم‌نامه است.

هم‌چنین همکاری در اطلاع‌رسانی و ارسال آخرین شماره‌ی هر عنوان نشریات علمی و پژوهشی، همکاری در برگزاری دوره‌های رسمی آموزش‌های علمی ـ کاربردی و اردوها و بازدیدها در زمینه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی برای دانشجویان و اساتید دانشگاهی، همکاری مشترک در راستای تولید فیلم و چاپ منابع علمی، آموزشی و فرهنگی در قالب (کاتالوگ، بروشور، لوح فشرده، فیلم‌های مستند) برای تمام گروه‌های هدف با تهیه و تولید بسته‌های آموزشی مختص دانشجویان، معلمان و کارکنان دانشگاه، همکاری در راه‌اندازی، توسعه و تجهیز کانون‌های علوم و فناوری در دانشگاه، همکاری دوجانبه به‌منظور تعیین نیازمندی‌های پژوهشی و آموزشی در توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های نوین و همکاری و اجرای تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی در قالب طرح‌های تحقیقاتی از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان می‌باشد.

گفتنی است، مدت اجرای این تفاهم‌نامه پنج سال است و تمدید آن با توافق دو طرف بلامانع است. کمیته‌ای مشترک از دو مجموعه، مفاد تفاهم‌نامه را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول