اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نامه‌ قدردانی رئیس جهاددانشگاهی به رئیس سازمان صدا و سیما

حمیدرضا طیبی در نامه‌ای خطاب به عبدالعلی علی عسگری از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد تشکر کرد.

نامه‌ قدردانی رئیس جهاددانشگاهی به رئیس سازمان صدا و سیما

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی در نامه‌ای خطاب به عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد، تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه‌‌ رئیس این نهاد به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمده است: «بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به جنابعالی که با تدبیر شایسته و نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان، متعهدانه و سخاوتمندانه بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سال تشکیل جهاددانشگاهی در اختیار این نهاد قرار دادید، ابراز می‌نمایم. 

امروز، محققان جهاددانشگاهی خرسند از این سطح همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی و دلگرم از بازخوردهای مردمی، مصمم‌تر از قبل در راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و ساخت و تولید محصولات استراتژیک فنی در حوزه‌های مختلف علوم گام برمی‌دارند.

لازم می‌دانم بار دیگر از جنابعالی و همکاران پرتلاش‌تان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حق‌شناسی نموده و عافیت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند سبحان مسألت نمایم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول