اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جذب ۶۱ نیروی متخصص در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از جذب ۶۱ نیروی متخصص در ۱۷ رشته مختلف تخصصی در این دانشگاه خبر داد.

جذب ۶۱ نیروی متخصص در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، قاسم بیانی با اظهار کرد: در سال‌های گذشته جذب نیروها و شروع به‌کار نیروهای متخصص از آذرماه بود، اما در سال جاری به دلیل شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ نیروهای متخصص زودتر آغاز به‌کار کردند.

وی بابیان این‌که برخی از نیروهای متخصص طرح اضطراری را انتخاب کردند، اظهار داشت: طرح اضطراری اختیاری بوده و برخی از متخصصان قبل از آزمون بورد شروع به‌کار کردند و برخی دیگر بعد از آزمون و با انتخاب طرح غیر اضطراری از نیمه نخست مهرماه فعالیت  خود را آغاز می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از جذب ۶۱ نیروی متخصص در ۱۷ رشته مختلف تخصصی در این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: ۳۲ نفر از نیروهای متخصص طرح اضطراری را انتخاب کردند که آنان تعیین محل خدمت، و در بیمارستان‌های استان مشغول به کار شدند .

وی به رشته‌های تخصصی نیروهای جذب‌شده اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر این پزشکان در رشته‌های تخصصی  آسیب‌شناسی ارتوپدی، بیماری‌های داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی عمومی، اورولوژی، رادیولوژی، روان‌پزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات ارائه می‌دهند.

دکتر بیانی خاطرنشان کرد: پزشکان در رشته‌های تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، پوست، چشم، پزشکی هسته‌ای، گوش، حلق و بینی طرح غیر اضطراری را انتخاب کرده و از نیمه نخست مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول