اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جذب 51 پزشک طی نیمه نخست امسال در جنوب کرمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تعداد پزشکان متخصص در جنوب کرمان از 100 پزشک در سال 96 به ۱۶۰ پزشک در سال‌جاری افزایش یافته است که این اقدام گامی مهم در راستای رفع مشکل کمبود پزشک در بیمارستان‌های منطقه است.

جذب 51 پزشک طی نیمه نخست امسال در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، شبیر رستمی ابوسعیدی امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های تجهیز شده بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت جذب پزشکان عمومی و متخصص برای بیمارستان‌های جنوب کرمان اظهار داشت: در کنار تجهیز و توسعه بخش‌های مراکز درمانی منطقه تلاش زیادی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز حوزه سلامت صورت گرفته است که جذب پزشک متخصص از بارزترین این اقدامات است.

وی افزود: در سال‌جاری 51 پزشک برای ارائه خدمت در بیمارستان‌های جنوب کرمان جذب شده که این میزان بیشترین آمار جذب پزشک در طول سال‌های فعالیت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طی یک سال بوده است.

رستمی‌ابوسعیدی تصریح کرد: تعداد پزشکان متخصص در جنوب کرمان از 100 پزشک در سال 96 به ۱۶۰ پزشک در سال‌جاری افزایش یافته است که این اقدام گامی مهم در راستای رفع مشکل کمبود پزشک در بیمارستان‌های منطقه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به بازدید اخیر معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی جیرفت جهت بررسی وضعیت بخش‌های بیمارستان تصریح کرد: در این بازدید وضعیت بخش‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا را مطلوب ارزیابی کرد که مطابق استانداردهای کشوری صورت گرفته است.

رستمی‌ابوسعیدی با اشاره به راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو 3 بیمارستان امام خمینی جیرفت و همچنین راه‌اندازی این بخش در سایر بیمارستان‌های منطقه به عنوان اقدامی مهم در زمینه درمان بیماران مبتلا به کرونا در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: تجهیزات لازم جهت درمان بیماران کرونا وجود دارد و کادر درمان هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با کمترین تلفات انسانی این بیماری را پشت سر بگذاریم.

وی بیان داشت: در حال حاضر آمار بیماری در منطقه به کمترین میزان خود رسیده است اما ما منتظر پیک شدید در هفته‌های آینده هستیم و با توجه به اینکه برای درمان این بیماری داروئی کشف نشده است کنترل این وضعیت نیازمند همکاری جدی مردم برای داشتن کمترین میزان ابتلا و تلفات است.

انتهای پیام/۸٠٠۳۲/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول