اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دانشگاه آزاد در انتخابات بی‌طرف است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: تأکید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در انتخابات صرفا بر مشارکت حداکثری مردم است و از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند.

دانشگاه آزاد در انتخابات بی‌طرف است

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشجو در هر مکان و موقعیتی که باشد نقش بسیار چشم‎گیر و پررنگی در آینده کشور دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه دانشجوی ما اطلاعات و بلوغ سیاسی دارد و از نظر بلوغ سیاسی در سطح بالایی است و در همه‎ صحنه‎ها خوش درخشیده است، گفت: در همین راستا دانشجویان همراه سایر مردم و همچون ادوار گذشته در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

فیروزفر با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک موسسه آموزشی اجتماعی  است، اضافه کرد: در کنار حضور پرشوری که دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات خواهند داشت، هیچ کس اجازه استفاده از اموال و منابع انسانی دانشگاه به نفع شخص یا کاندید خاصی را ندارد.

وی افزود: تأکید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در انتخابات صرفا بر مشارکت حداکثری مردم است و از کاندیدای 
خاصی حمایت نمی‌کند.
فیروزفر با بیان اینکه قطعا مردم شریف زنجان در انتخابات حضور خواهند داشت، گفت: در این دوره از انتخابات نیز مردم با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کرده و با انتخاب درست در سرنوشت خود سهیم خواهند شد. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان درباره فعالیت تشکل‌های دانشجویی در بحث انتخابات نیز گفت: قطعا دانشگاه از اجرای برنامه‌های دانشجویی با حفظ کامل بی‌طرفی حمایت خواهد کرد، همچنان که در گذشته نیز چنین برنامه‌هایی اجرایی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول