اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سما به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر اظهار کرد : امتحانات پایان ترم نیمسال دوم ۹۹- ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان (همه واحدها و مراکز و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما) که بنا بود از تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تا 31 خرداد به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای مکرر دانشجویان و دغدغه والدین و همچنین با عنایت به وضعیت شیوع بیماری در استان و تصمیم ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا، امتحانات واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سما در استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

فیروزفر تصریح کرد: امتحانات غیرحضوری دوره‌های کاردانی تا کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تاریخ دوم تیرماه 1399 تا 26 تیرماه و مطابق برنامه اعلام شده توسط واحدها و مراکز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات دانشجویان دوره دکتری ادامه داد: امتحانات مربوط به دوره دکتری تخصصی با محوریت اساتید به صورت ارزیابی مستمر و امتحان شفاهی به صورت مجازی در بازه زمانی 31 خرداد 1399 تا 6 تیرماه 1399 خواهد بود. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان توصیه کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات و اخبار مربوط به دانشگاه به سامانه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مراجعه کنند و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به سامانه این واحد دانشگاهی به آدرس http://iauz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول