اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تدابیر آموزش و پرورش دهدشت برای برگزاری کلاس‌ها در شرایط کرونایی

سرپرست آموزش و پرورش دهدشت گفت: اصل بر حضور دانش‌آموزان درکلاس درس است اما اختیار با اولیاست می‌توانند فرزند خود را به مدرسه بفرستند یا نفرستند.

تدابیر آموزش و پرورش دهدشت برای برگزاری کلاس‌ها در شرایط کرونایی


به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  روح‌الله پناهنده امروز در آیین نواختن زنگ بازگشایی در مدرسه دخترانه شاهد دهدشت با اشاره به سال متفاوت بازگشایی مدارس به خاطر شرایط کرونا اظهار داشت: شرایطی که کرونا حاکم کرده همه ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار داده است.

سرپرست آموزش وپرورش دهدشت با بیان اینکه شرایط کرونایی حاکم بر مدارس برنامه‌ریزی را دشوار کرده است،اضافه کرد: باید دنبال تدبیری نو برای وفق دادن با شرایط باشیم.

وی کرونا را مخاطره و تهدید برای بشریت دانست و گفت:اگر نتوانیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم جامعه انسانی را به خطر انداختیم.

پناهنده تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان، رسانه‌ها و مدارس در کنار هم در این عرصه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

این مسوول تصریح کرد: حداقل سه سال مهارت خودمراقبتی را یاد بگیریم شورای اموزش و پرورش و شورای اداری به کمک اموزش و پرورش بیایند.

وی با بیان اینکه در اموزش و پرورش اصل بر حضور است اما الزام و اجباری بر آمدن دانش اموزان نیست،گفت:اختیار با اولیاست می‌توانند فرزند خود را به مدرسه بفرستند یا نفرستند.

پناهنده گفت: معتقدیم هیچ چیزی جای تدریس مستقیم معلم و دانش‌آموز را نمی‌گیرد در عین حال اگر نیایند از بستر شاد و فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری کلاس‌ها بیان داشت: کلاسها گروهبندی شده فاصله اجتماعی رعایت با زدن ماسک الزامی است. زمان کلاس‌ها به ۳۵دقیقه تقلیل پیدا کرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر کلاس‌ها مولفه‌هایی در نظر گرفته شده است،افزود:موظفیم پوشش حداکثری داشته باشیم، هیچ دانش آموزی از آموزش باز نماند، ارتباط حداکثری اولیا با مدارس و انعطاف بیشتر مدارس با اولیا داشته باشیم.

پناهنده گفت:نظارت حداکثری بر کلاس‌ها داریم نیازمند هوشیاری حداکثری هستیم، پاسخگویی و مسوولیت پذیری حداکثری نیز از دیگر مولفه‌هاست. 

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول