اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر جهاد کشاورزی: برای حمایت از هنرستان‌ها با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه انعقاد می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از بخش کشاورزی در آموزش و پرورش پشتیبانی می‌کنیم و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش منعقد می‌شود تا تحولی در وضعیت هنرستان‌های کشاورزی ایجاد شود.

وزیر جهاد کشاورزی: برای حمایت از هنرستان‌ها با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه انعقاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، کاظم خاوازی در آئین بازگشایی هنرستان کاردانش امام علی(ع) شهرستان ری با اشاره به اهمیت تحصیل در رشته کشاورزی، اظهار کرد: کشاورزی بخش بسیار مهمی برای کشور است و تاکنون توانسته در شرایط بسیار سخت کشور و تحریم‌ها همواره نجات دهنده کشور باشد.

وی ادامه داد: در سال گذشته رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی ۸/۸ درصد بوده که منجر به مثبت شدن رشد اقتصاد کشور بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امنیت غذایی کشور با این بخش گره خورده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون رشد بخش کشاورزی بسیار مثبت بوده و امیدواریم که این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

خاوازی با اشاره به اینکه شرایط دانش‌آموزان برای دسترسی به جایگاه عالی فراهم است، تصریح کرد: کشاورزان آینده از نسل دانش‌آموزان فعلی هستند که در حوزه کشاورزی مشغول به تحصیل هستند، لذا می‌توان گفت که فاصله دانش‌آموزان تا کارخانجات بخش کشاورزی همچنین تا این تریبون بسیار کم است.

وی اضافه کرد: برنامه بسیار خوبی برای کشاورزان آینده که از هنرستان‌های کشاورزی آغاز به کار می‌کنند طراحی شده و  تقدیم شورای عالی عشایر و روستایی می‌شود که تصمیمات خوبی نیز برای هنرستان‌ها اتخاذ شده است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تأکید کرد: امروز اعلام می‌کنم که پشتیبان بخش کشاورزی در آموزش و پرورش هستم و در این راستا  تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش منعقد می‌شود تا تحولی در وضعیت هنرستان‌های کشاورزی ایجاد شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول