اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خیران یاری‌گر خانواده‌های کم‌بضاعت در تهیه ابزار تحصیل دانش‌آموزان باشند

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نباید دانش آموزی به خاطر نداشتن ابزار آموزشی از تحصیل باز بماند از خیران و مسئولان درخواست کرد تا در تهیه گوشی‌های هوشمند یاری‌گر خانواده‌های کم‌بضاعت باشند.

خیران یاری‌گر خانواده‌های کم‌بضاعت در تهیه ابزار تحصیل دانش‌آموزان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه اظهار داشت: تشکر عملی ما شهروندان از کادر درمان و بهداشت رعایت فاصله‌ اجتماعی، ماسک زدن، شستن دست‌ها، جلوگیری از تجماعات غیرضروری و اجتناب از مسافرتهای غیر ضروری است.

وی با بیان اینکه کادر درمان، بار سنگین مقابله با دشمن ناپیدا و خطرناک را بر دوش دارد، افزود: تشکر عملی مسئولین هم رسیدگی به خواسته‌های و مطالبات خط مقدم این بیماری، یعنی پرستاران و پزشکان و دیگر عزیزان کادر درمان است.

امام جمعه جهرم ضمن تشکر از عزاداران حسینی در دهه اول محرم در جهرم، گفت: تشکر فراوان از هیئت‌های مذهبی و عزاداران را داریم که ضمن برگزاری عزاداری حسینی تمام نکات بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغ شده را به نحو احسنت اجرا کردند.

مدبر با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم به دلیل گرانی‌ها، گرانفروشی‌ها، بیماری‌ و مشکلات اقتصادی تحت فشار هستند، بیان داشت: از فردا بنا است که دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را شروع کنند و خانواده‌ها از جهت‌های مختلف دغدغه‌هایی دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از بار آموزشی فرزندان روی دوش خانواده‌ها است، ادامه داد: شبکه شاد اقدام شایسته‌ای است که از سوی مسئولان آموزش و پرورش ایجاد شده اما لازم است سازوکارهای لازم برای آن اندیشیده شود.

امام جمعه جهرم بر ضرورت مهیاسازی آموزش‌ها و ابزار لازم برای استفاده از این شبکه مجازی ویژه دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ابزار معمول برای استفاده از شبکه شاد یک گوشی هوشمند است که بعضی از خانواده‌ها، به خاطر مشکلات معیشتی از تامین این ابزار با قیمت گزاف با مشکل مواجه هستند.

مدبر با اشاره به اینکه نباید دانش آموزی به خاطر نداشتن این ابزارهای آموزشی از تحصیل باز بماند از خیران و مسئولان درخواست کرد تا خیرین در تهیه گوشی‌های هوشمند یاری گر خانواده های کم بضاعت باشند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول