اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تربیت قرآنی در اولویت آموزش ها باشد/ تاکید بر انتقال ارزش ها به نسل جوان

امام جمعه جهرم با تاکید بر انتقال ارزش ها به نسل جوان گفت: تربیت قرآنی باید سرآمد تربیت ها باشد.

تربیت قرآنی در اولویت آموزش ها باشد/ تاکید بر انتقال ارزش ها به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام محمدحسین مدبر، صبح امروز  در دیدار فرمانده و مسئولان یگان های مرکز آموزش شهید دستغیب شهرستان جهرم با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی به سخن امام خمینی (ره) که فتح الفتوح انقلاب اسلامی تربیت نیروهای متعهد برای نظام است، اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت نیروهای مومن و متعهد همواره مورد تاکید بزرگان دین بوده است.

وی ضمن اشاره به سخن پیامبر عظیم الاشأن اسلام (ص) در ارتباط با والا بودن ارزش تربیت انسان ها، افزود: تربیت قرآنی باید سرآمد تربیت ها باشد.

امام جمعه جهرم با تاکید بر انتقال ارزش ها به نسل جوان جامعه، بیان کرد: رهبری انقلاب نیز بارها در سخنان خود به این مسئله مهم تاکید کرده و فرموده اند که باید با تکیه به مردم و جوانان کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق داد.

مدبر با اشاره به اینکه نباید به کشورهای مستکبر اعتماد کرد، گفت: از اشتباهات شاه ایران نیز همین مسئله بود که با تکیه کردن به آمریکا دنیا و آخرت خود را نابود کرد.

وی به لزوم توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری در تبیین گام دوم انقلاب، تصریح کرد: گام دوم، نقشه و مسیر راه است که تاکید آن به جوانان بوده و نسبت به تحقق این ابلاغیه باید تلاش کرد.

تربیت معنوی نسل جوان در آینده کشور اثرگذار

مجید عسکریان در این دیدار، انقلاب اسلامی را یک برکت برای مردم ایران دانست و گفت: دهه فجر، ما را به یاد امام خمینی (ره) می اندازد اما آنچه مهم است ادامه دادن راه و مسیر ایشان است.

فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب جهرم با اشاره به اینکه این مرکز آرمان های امام راحل و مسیرهای مشخص شده از سوی ایشان را به پیش می برد، افزود: رویکرد ما در مرکز آموزش شهید دستغیب تربیت شخصیتی سربازان نبوده بلکه این رویکرد به تربیت انقلابی آنها منحصر است.

وی تربیت انقلابی و آموزش در حوزه های دینی و انتظامی از رویکردهای مرکز آموزش شهید دستغیب عنوان کرد و گفت: جهرم دارای فرهنگ غنی و انقلابی است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده شود.

عسکریان با تاکید به حضور گسترده سربازان مرکز آموزش شهید دستغیب در نمازجمعه هر هفته جهرم، تصریح کرد: حضور سربازان در نمازجمعه موثر و تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت معنوی نسل جوان در آینده کشور اثرگذار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول