اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرسودگی شبکه آب مهم‌ترین مشکل شهر پیشوا است

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت:فرسودگی شبکه انتقال آب شهری به یکی از معضلات شهر پیشوا تبدیل شده که این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد.

فرسودگی شبکه آب مهم‌ترین مشکل شهر پیشوا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پیشوا، احمد قمی رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا عصر چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا با مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرق استان تهران از نگاه ویژه آبفای منطقه در خصوص انتقال آب سد ماملو و تأمین آب شرب شهرستان تشکر، قدردانی و اظهار کرد: خوشبختانه این اتفاق از اقبال خوبی در بین شهروندان برخوردار شد.

وی افزود: فرسودگی شبکه انتقال آب شهری به یکی از معضلات شهر پیشوا تبدیل شده که این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و اهمیت قرار گیرد زیرا که این موضوع هزینه‌های بسیار زیادی به مدیریت شهری متحمل ساخته است.

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا ادامه داد: عمده حفاری‌های سطح شهر در عملیات فاضلاب شهری و در رفع ترکیدگی‌های پی‌درپی شبکه آب توسط آبفا انجام می‌شود که رعایت اصول فنی، ایمنی و استفاده از تجهیزات لازم در اجرای پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت است و تقاضا داریم پرسنل محترم در این خصوص حساسیت بیشتری نسبت اجرای حفاری‌ها داشته باشند.

قمی بیان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص پیشبرد اهداف خود در اجرای پروژه‌های عمرانی، نیازمند هماهنگی و اعلام برنامه‌های آبفا در خصوص اجرای پروژه انتقال فاضلاب هستیم تا وقفه‌ای در اجرای پروژه‌های شهرداری به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات و درخواست‌های مردمی که به شهرداری و شورای اسلامی شهر ارجاء داده می‌شود، مشکلات فاضلاب در خیابان شهید منتظری محله قراکرد بوده که نیاز است اجرای فاضلاب این کوچه هم‌زمان با فاضلاب خیابان طالقانی انجام پذیرد و تسریع در این پروژه جز اولویت‌های آن اداره قرار گیرد.

این مسؤول در ادامه به تسریع و نظارت جدی در اجرای عملیات فاضلاب شهری تأکید کرد و گفت: متأسفانه در معابری که عملیات فاضلاب شهری انجام گرفته، پیمانکاران به علت عدم اجرای اصول فنی بسیاری نقاط حفاری بعد از عملیات روکش آسفالت نشست کرده و مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان و مجموعه شهرداری مخصوصاً در زمان بارندگی ایجاد کرده است و این نیازمند نظارت دقیق‌تر بر روند حفاری و تکمیل پروژه است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول