اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اردوی تیم ملی تکواندو با چهار ملی‌پوش از هفته آینده آغاز می‌شود/ حضور شانس‌های المپیکی در اردوی بانوان

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: نفراتی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت خواهند شد که شانس بیشتری برای المپیکی شدن دارند.

اردوی تیم ملی تکواندو با چهار ملی‌پوش از هفته آینده آغاز می‌شود/ حضور شانس‌های المپیکی در اردوی بانوان

آرش فرهادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص آغاز اردوی تیمهای ملی تکواندو، اظهار داشت: هنور نامه رسمی از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای آغاز اردوها به دست ما نرسیده است. احتمال دارد این نامه، امروز یا فردا برسد. سعی داریم اردوها را با حداقل نفرات شروع کنیم چون رویداد خاصی نداریم. به جهت حفظ نفرات المپیکی و المپین‌ها، اردوها را با نظر کادر فنی با حضور 4 ملی‌پوش آغاز می‌کنیم. در بخش دختران نیز با هماهنگی صورت گرفته، نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند و همچنین نفراتی که می‌توانند به آنها کمک کنند، به اردو دعوت می شوند. در پاراتکواندو هم دو نفر سهمیه گرفتند که به همراه بخشی از کادر فنی، اردوها از اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا سجاد مردانی و سروش احمدی در اردوی تیم ملی حاضر خواهند بود، عنوان کرد: این دو ملی‌پوش در رنکینگ سیستم قرار دارند. مردانی با یک رده اختلاف نتوانست جواز حضور در المپیک را بگیرد. اگر هرگونه مشکلی، آسیبی‌دیدگی یا لغزشی برای یکی از نفرات بالایی رده‌بندی پیش بیاید، می‌تواند در توکیو حضور پیدا کند. رنکینگ احمدی زیر بیست است و اگر مشکلی برای میرهاشم حسینی پیش بیاید، می‌تواند جایگزین او شود. با توجه با این شرایط بهتر است این دو بازیکن از آمادگی خوبی برخوردار باشند تا به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: سروش احمدی اعلام کرده اکنون به خاطر برخی مشکلاتی که دارد، در این مرحله از اردوها حضور نخواهد داشت. کادر فنی به وی فرصت داد تا در مرحله بعدی اردوها که به صورت مقطعی برگزار می‌شود و حضور پیدا کند. 

فرهادیان با اشاره به اینکه نفراتی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت می‌شوند که شانس زیادتری برای کسب سهمیه المپیک دارند، خاطرنشان کرد: مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای بحثش با انتخاب نفرات از طریق رنکینگ سیستم فرق می‌کند. اگر ورزشکاری بتواند تا فینال برود، جواز حضور المپیک را کسب می‌کند. برهمین اساس، ورزشکاری به مسابقات کسب سهمیه اعزام می‌شود که شرایط و آمادگی بهتری داشته باشد. مربیان بازیکنی را انتخاب می‌کنند که از نظر آمادگی در سطح بالایی قرار دارد تا بتواند فینالیست شود و ان‌شالله در رقابتهای پیش‌رو کسب سهمیه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول