اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فرهادیان: المپیکی‌های تکواندو تحت نظر فدراسیون هستند/ برای آغاز تمرینات منتظر تصمیم گیری مسئولان هستیم

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اولویت نخست سلامتی قهرمانان خواهد بود و سلامتی ملی‌پوشان از اهمیت بالاتری برخوردارست.

فرهادیان: المپیکی‌های تکواندو تحت نظر فدراسیون هستند/ برای آغاز تمرینات منتظر تصمیم گیری مسئولان هستیم

آرش فرهادیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا تمرینات تیم‌های ملی تکواندو، از ماه آینده آغاز خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار بر این بود که اردوهای سال جدید از اوایل اردیبهشت ماه برای دو المپیکی مردان، دخترانی که شانس کسب سهمیه دارند و ملی‌پوشان پاراتکواندو برگزار شود. ولی آغاز اردوها، به نظر و تصمیم نهایی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا بستگی دارد تا اجازه فعالیت به ملی‌پوشان داده شود. سپس جلسه‌ای را با حضور اعضای کادرفنی، ریاست فدراسیون و هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی خواهیم داشت تا در مورد آغاز مجدد تمرینات تصمیم‌گیری کنیم. البته رعایت موارد ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در اولویت نخست قرار دارد و سلامتی ملی‌پوشان از اهمیت بالاتری برخوردارست. 

 وی در خصوص شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: خوشبختانه ابتلا به کرونا شیب نزولی داشته و چند روز اخیر فدراسیون جهانی برنامه رقابتهای انتخابی بازیهای المپیک توکیو را اعلام کرد. ما هنوز در بخش بانوان شانس کسب دو سهمیه داریم امیدواریم ملی‌پوشان بتوانند با آمادگی بالا در مسابقاتی که 15 تا 17 خردادماه در اردن برگزار برگزار می شود، سهمیه را کسب کنند.

فرهادیان با اشاره به اینکه هر دو المپیکی تکواندو تحت نظر فدراسیون هستند، گفت: من همیشه با آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی تماس می‌گیرم و جویا احوال آنها هستم. با اینکه اردوها تعطیل است، هر دو کاملا با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی تمرین خود را انجام می دهند و تمامی امکانات برای آنها فراهم شده است.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو، در خصوص به تعویق افتادن المپیک، خاطرنشان کرد: شاید برای ما بهتر بود که المپیک در موعد مقرر خودش برگزار شود با توجه به شرایط پیش آمده امسال، ممکن بود برگزاری بازیهای المپیک به سلامتی ورزشکاران لطمه وارد کند. اتفاقاتی که بخاطر فراگیر شدن ویروس کرونا افتاد و بازیهای به سال 2021 موکول شد بهترین تصمیم گرفته شد چون باید تا قهرمانان و ورزشکاران طراز اول دنیا آلوده این بیماری نشوند. سلامتی و حفظ جان شرکت‌کنندگان در بازیهای المپیک توکیو اهمیت بیشتری دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته هم اکنون ما هم باید تلاش خود را بشتر کنیم از این تهدید بعنوان یک فرصت استفاده بکنیم تا بتوانیم بچه ها را با آمادگی لازم به بازیهای برسانیم تا کسب افتخار کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول