اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فرهادیان: برای آغاز تمرینات، خودمان نمی‌توانیم تصمیم نهایی بگیریم / به ملی پوشانی که مشکلات مالی داشتند، حقوق دادیم

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: با وجود بروز مشکل کرونا، خودمان که نمی‌توانیم در مورد برگزاری اردوی آماده‌سازی تیمهای ملی تصمیم‌گیری کنیم.

فرهادیان: برای آغاز تمرینات، خودمان نمی‌توانیم تصمیم نهایی بگیریم /  به ملی پوشانی که مشکلات مالی داشتند، حقوق دادیم

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه هنوز منتظر صدور مجوز برگزاری اردوها هستیم، اظهار داشت: مسلما با وجود بروز مشکل کرونا ، خودمان نمی‌توانیم در مورد برگزاری اردوی آماده‌سازی تیمهای ملی تصمیم‌گیری کنیم و در ضمت دستوری از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ما داده نشده است. ولی به هر حال از روز اول نیز تمرینات ملی‌پوشان به صورت آنلاین توسط مربیان و کادر فنی تیم ملی رصد می‌شد و به همین شکل نفرات به صورت انفرادی تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

وی در خصوص اینکه راهکاری برای آغاز اردوها به مسئولان ورزش ارائه دادیم، تصریح کرد: ریاست فدراسیون تکواندو در خصوص آغاز اردوها در شرایط ایمن و ایزوله، پیشنهادات و مکاتباتی را با مسئولان وزارت ورزش داشت. اما تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش به صورت عمومی برای تمامی رشته ها بوده و با توجه به رشته های پر برخورد مثل رشته های رزمی، ممکن است سطح آسیب پذیری بالا باشد لذا بهتر است در این شرایط فعالیتی اردویی انجام نشود.

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره اینکه برخی از کشورها تمرینات شان آغاز شده، یادآور شد: امکان دارد در یک کشور دیگر وضعیت شیوع بیماری کمتر باشد و کنترل بیشتری انجام داده باشند و برهمین اساس اردو و تمرینات شان را آغاز کرده‌اند. در کشور ما که جز یکی از کشورها با رشد بالای بیماری کرونا است و این روزها در اکثر نقاط ایران به خصوص در تهران متاسفانه تعداد مبتلایان بیشتر از روز قبل گزارش می شود ، طبیعی ابتدا سلامت ورزشکار را مدنظر قرار داده شود و سپس فعالیت ورزشی آنها پیگیری شود چون اگر ورزشکاری از بیماری کرونا صدمه ببیند لطمات جبران ناپذیری خواهد دید.

فرهادیان در خصوص واریز حقوق ماهیانه به ملی پوشان و مربیان تیم ملی، خاطرنشان کرد: از زمان تعطیلی اردوها ، به ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند و برخی ملی پوشان حقوق پرداخت شد. همچنین یک بخشی از کادر فنی تیم ملی مردان و بانوان نیز حقوق دریافت می کنند‌."

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول