اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزئیات برگزاری مراسم هجدمین سال ارتحال نماینده فقید هرمزگان

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال عالم ربانی حجت‌الاسلام عباس عباسی از برگزاری مراسم هجدهمین سالروز ارتحال این روحانی انقلابی و مجاهد نستوه و‌ نماینده فقید مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

جزئیات برگزاری مراسم هجدمین سال ارتحال نماینده فقید هرمزگان

حجت‌الاسلام صفدر سلطانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مراسم شهادت امام سجاد علیه السلام و آیین  بزرگداشت  هجدهمین سالروز  ارتحال روحانی مبارز  و مجاهد نستوه حجت الاسلام شیخ عباس عباسی (ره) در میناب زادگاه آن مرحوم برگزار می‌شود. 

وی افزود: این مراسم  قرار است روز دوشنبه ۱۰ شهریور بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهرستان میناب در جوار ملکوتی شهدای گمنام برگزار شود.

حجت‌الاسلام شیخ عباس عباسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منشأ خدمات بسیاری در استان هرمزگان بود که از آن جمله نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی در دوره‌های سوم و چهارم  و پنجم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون سازمان‌های وابسته به نخست وزیری در مجلس، امام جمعه موقت میناب، عضویت در شورای کمیته انقلاب اسلامی، دادستان انقلاب بندرعباس، دبیر جامعه روحانیت مبارز در هرمزگان و نمایندگی ولی فقیه در منطقه مقاومت بسیج سپاه استان هرمزگان می‌باشد.

حجت‌الاسلام عباس عباسی در سحرگاه یازدهم شهریورماه سال 1381 زمانی که مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان را برعهده داشت، در سجده‌ی نماز صبح جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبود خویش شتافت.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول