اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 35 تن مواد مخدر در هرمزگان در 5 ماه اخیر/برخورد با مخلان امنیت جامعه استمرار می‌یابد

جانشین فرمانده ناجا گفت: فرماندهی انتظامی هرمزگان در 5 ماهه اخیر موفق به کشف 35 تن موادمخدر شده است.

کشف 35 تن مواد مخدر در هرمزگان در 5 ماه اخیر/برخورد با مخلان امنیت جامعه استمرار می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار قاسم رضایی امروز در حاشیه سفر به هرمزگان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی انتظامی هرمزگان در 5 ماهه اخیر موفق به کشف 35 تن موادمخدر شده است.

وی با بیان این که در زمینه مبارزه با مخلان اجتماعی عزم نیروی انتظامی جزم‌تر از هر زمان دیگری است و هرکس بخواهد برای امنیت و آرامش مردم قداره‌کشی کند، ما مقتدرانه در برابر او می‌ایستیم و از همین جا به تمامی کسانی که به نوعی فریب هیکل و قد و قداره خودشان را خورده‌اند، هشدار می‌دهیم که در صحنه جرم با آنها برخورد می‌کنیم و برخورد ما ضربتی و قاطعانه خواهد بود.

 

جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد: دستی که قمه و قداره برای تعرض به حریم مردم بلند شود را کوتاه خواهیم کرد و من توصیه می‌کنم که اوباش و اراذل به برگردند و ما این مطالبه جدی مردم را با قدرت ایفا خواهیم کرد.

سردار رضایی درباره قاچاق کالا و برنامه‌های ناجا در این زمینه گفت: ایران و هرمزگان مردمان شریفی دارد و متکی به خودش است و یکی از کارهایی که مسیر این خودکفایی را منحرف می‌کند، قاچاق است. هر جنسی که بخواهند با بردن آن از کشور به بیرون موجب زحمت برای مردم و گرفتاری مردم ایجاد کنند و هر کالایی که بخواهد از خارج از کشور به داخل آمده و تولید ملی را زمین‌گیر کند، ما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز جلسات مهمی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا داریم. مقرر شده که پلیس در گمرکات مستقر شود و ما خواهان تداوم همکاری بخش‌های دولتی با پلیس برای کامل شدن این استقرار هستیم تا بتوانیم از مرزهای اقتصادی کشور هرچه بیشتر صیانت کنیم.

انتهای پیام/88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول